سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میر الماسی: تیم ملی تیس روی میز تا پیش از قهرمانی جهان به توپ و تور‌های مختلفی اعزام می‌شود

مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز گفت: فدراسیون تنیس روی میز تا پیش از رقابت‌های قهرمانی جهان در اردیبهشت ماه توپ و تور‌های مختلفی برای تیم ملی در نظر گرفته است.

محمد رضا میر الماسی مدیر تیم های ملی تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تلاش فدراسیون تنیس روی میز بر این است که تنیس روی میز بانوان همانند آقایان از جایگاه خوبی برخوردار باشد بازیکنان بتوانند رنکینگ خود را ارتقا دهند. برنامه ریزی کرده ایم تا بانوان ملی پوش در توپ و تور های مختلف شرکت کنند تا رنکینگ آن ها بهتر شود. تیم ملی تنیس روی میز پیش از رقابت های قهرمانی جهان که در اردیبهشت ماه برگزار می شود در توپ و تور عمان و قطر شرکت خواهیم کرد.

او درباره شرکت بانوان ملی پوش در لیگ ترکیه اظهار کرد: لیگ امسال پویا و منظم برگزار شد که باعث شده بود سطح رقابت بسیار بالا برود. احتمال لغو بازی تیم ملی بانوان ایران در لیگ ترکیه وجود دارد ولیکن ما توپ و تور های جایگزینی را در نظر گرفتیم از جمله توپ و تور پرتغال، چک، عمان، و قطر بازی های پیش رو تیم ملی است . در توپ و تور های در نظر گرفته شده برای تیم ملی، تیم های صاحب سبکی شرکت خواهند کرد. امیدواریم بازیکنانمان بتوانند رنکینگ خود را در این رقابت ها افزایش دهند و تجربه ای برای بازی های آینده شود. در حال حاضر نیز ملی پوشان در توپ و تور پرتغال در حال رقابت با حریفان خود هستند. همچنین برای توپ و تور چک بازیکنان جوان را اعزام خواهیم داشت.

حضور تیم ترکیه در لیگ آقیان موفق نبود

 میر الماسی درباره حضور تیم ترکیه در لیگ آقایان اظهار کرد: تیم ترکیه احتمالا به دلیل مسائل داخلی (در داخل فدراسیون تنیس روی میز ترکیه) به خوبی در لیگ آقایان ظاهر نشد. طبیعی است که آن ها اگر تا اتمام رقابت ها شرکت نکنند از دور مسابقات حذف می شوند که در نهایت فدراسیون به ناچار این تیم را از گردونه رقابت ها حذف کرد. طبیعی است که .اگر تیمی که رنکینگ جهانی آن ها بالاتر از ایران باشد و تقاضای شرکت در لیگ ما را داشته باشد مطمئنا فدراسیون استقبال خواهد کرد. تیم های هستند که تقاضا دارند ولی رنکینگ آن ها پایین تر از ایران است و حضورشان تاثیری در روند رشد لیگ ما ندارد به همین جهت فدراسیون در خواست آن ها را قبول نخواهد کرد. ما فکر می کردیم که ترکیه از بازیکنان خارجی خود در لیگ ما استفاده کند که این کار را انجام نداد.

فدراسیون برای نوشاد عالمیان حریف تمرینی در نظر گرفته است

او در ادامه بیان کرد: نوشاد و نیما عالمیان زمان هایی که در تیم ملی حضور نداشتند خودشان با یکدیگر تمرین می کردند و تاثیر بسیار خوبی برای آمادگیشان می گذاشت. پس از حضور نیما عالمیان در لیگ فرانسه نوشاد عالمیان حریف تمرینی خود را از دست داده است اما این اتفاق نباید به منزله افت نوشاد باشد. فدراسیون تلاش کرده است که از بازیکنان ملی پوش خوب، نفراتی را در نظر بگیرد تا به عنوان حریف تمرینی با عالمیان تمرین کنند. از جمله بازیکنان حمید رضا طاهر خانی، امین میر الماسی و امیر حسین هدایی با عالمیان تمرین می کنند تا خلا نبود نیما را پر کنند.

او گفت: افشین نورورزی یکی از بازیکنان توانمند تنیس روی میز است که همیشه به تیم ملی کمک کرده است  اما جوان ها نیز پیشرفت کردند . در مسابقات تور ایرانی نوروزی نتوانست مقام اول را کسب کند. این مسابقات انتخابی تیم ملی محسوب می شد. نوشاد و نیما عالمیان از قبل برای مسابقات جهانی انتخاب شده بودند و امیر حسین هدایی نیز در چهار توپ و تور امتیازات لازم را کسب و به عنوان نفر سوم تیم ملی انتخاب شده بودند. نوروزی در آخرین مرحله از تور ایرانی اگر به فینال می رسید و مقام اول را کسب می کرد به عنوان نفر چهارم تیم ملی انتخاب می شد اما او در نهایت موفق به کسب مقام اول نشد و میعاد لطفی انتخاب شد.

حذف احمدیان از تور های عمان و قطر برای تلنگر به او است

او درباره محروم شدن احمدیان از توپ و تور قطر و عمان بیان کرد: فدراسیون تنیس روی میز برای امین احمدیان سرمایه گذاری های زیادی کرده است و این بازیکن در اکثر مسابقات بهترین بازی را از خود ارائه داده است. او در مسابقات سال گذشته که در تونس برگزار شد مقام اول توپ و تور را کسب کرد و سهمیه المپیک را برای اولین بار کسب کرد. همچنین در مسابقات میانمار با بازی خوبی که از خود ارائه داد  باعث شد که تیم ملی ایران بر روی سکو قرار بگیرد. با توجه به سرمایه گذاری های فراوانی که فدراسیون برای امین احمدیان  انجام داده است توقع داریم که علاوه بر پیشرفت در سطح فنی از نظر اخلاقی نیز در جایگاه خوبی قرار بگیرد. حرکتی که این بازیکن در مرحله آخر تور ایرانی انجام داد غیر منتظره نبود. او پس از بازی در اثر کنترل نکردن عصبانتیش راکد خودش را بر روی زمین کوبید که این اتفاق برای خیلی از بازیکنان بین الملی پیش می آید.حذف احمدیان از توپ و تور عمان و قطر تنبیه و محرومیت نبوده است بلکه فقط فدراسیون امتیازی را که برایش قائل شده بود را پس گرفته است تا تلنگری برای این بازیکن باشد.


بیشتر بخوانید:

صعود دختران پینگ پنگ باز ایران به مرحله نهایی مسابقات انفرادی

حضور ملی پوشان تنیس روی میز ایران در لیگ ترکیه در هاله‌ای از ابهام

حبیب‌زاده: کمیته انضباطی بازیکن تنیس روی میز هفته آینده برگزار می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات مدیر تیم های ملی تنیس روی میز ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.