ملی پوش تنیس روی میز گفت: تمام تلاشم بر این است تا با ارائه بهترین عملکرد در قهرمانی کشور نفر اول این رقابت باشم و از جایگاه خودم دفاع کنم.

نوروزی: تمام تلاشم را می کنم تا نفر اول قهرمانی کشور تنیس روی میز باشمافشین نوروزی ملی پوش تنیس روی میز در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور کم رنگ خود در تیم ملی بیان کرد: تیم ملی تنیس روی میز پس از بازی های آسیایی جاکارتا برنامه خاصی نداشته است. اعزام بازیکنان به مسابقات توپ و تور که خارج از برنامه های تیم ملی است باید مطابق با دستور سرمربی باشد. اگر اردو و اعزامی وجود داشته باشد حتما باید کادر فنی تصمیم بگیرد و اسامی را به فدراسیون تنیس روی میز اعلام می کنند و با هماهنگی فدراسیون بازیکنان به  توپ و تورها اعزام شوند. مربی تیم ملی شخصی است که باید درباره حضور داشتن و نداشتن بازیکنان پاسخ دهد. معمولا تمام بازیکنان به مسابقات توپ و تور اعزام نمی شوند. فدراسیون با توجه به بودجه ای که دارد اعزام بازیکنان را به مسابقات برنامه ریزی می کند، من هر جا که لازم بوده و از من خواسته اند در خدمت تیم ملی تنیس روی میز بوده ام.

او گفت: فدراسیون با توجه به جایگاه بازیکنان باید تفاوت هایی را بین آن ها قائل شود، اعزام بازیکنان به مسابقات توپ و تور با توجه به سطح بازیکنان وسطح مسابقات صورت می گیرد. حضور  امین احمدیان و نیما عالمیان در توپ و تور های مختلف به این دلیل است که هر ۲ در لیگ اروپا بازی می کنند. امین احمدیان در لیگ اتریش فعالیت دارد و وقتی مسابقات توپ و توری در اروپا برگزار می شود به خاطر هزینه پایین سفرشان با هماهنگی فدراسیون در آن توپ و تور شرکت می کنند. اما اینکه چرا نوشاد عالمیان  فقط به توپ و تور های اخیر اعزام شده است را باید از کادر فنی تیم ملی پرسید و کاملا مربوط به نظر سرمربی تیم ملی است و من نمی توانم اظهار نظر کنم.

نوروزی درباره مسابقه قهرمانی کشور اظهار کرد: امروز عصر مسابقات قهرمانی کشور برگزار خواهد شد که انتخابی تیم ملی برای مسابقه جهانی مجارستان محسوب می شود. اگر به عنوان نفر اول انتخاب شوم به مسابقه جهانی مجارستان و توپ و تور های مختلف اعزام خواهم شد.

وی ادامه داد: شرایطم در حال حاضر برای شرکت در قهرمانی کشور سیار خوب است و در گروه اول این رقابت قرار دارم، تمام تلاشم را می کنم تا با ارائه بهترین عملکرد نفر اول باشم تا به تیم ملی راه یابم و از جایگاه خودم دفاع کنم.

نوروزی درباره حضور تیم منتخب ترکیه در لیگ تنیس روی میز گفت: تیم ملی ترکیه جایگاه بسیار خوبی در پینگ پنگ جهان دارد و فاصله چندانی با تیم ملی ایران ندارد. من و سایر بازیکنان تصور داشتیم که تیم ترکیه بازی خوبی از خود ارائه دهد و مثل بازی تدارکاتی برای بازیکنان مفید واقع شود اما اینگونه که ما پیش بینی می کردیم نبود و عملکرد خوبی را رائه ندادند.دلیل عملکرد  ضعیف تیم ترکیه را نمی دانم و تیم پتروشیمی بندر عباس در لیگ با  مجموع ۱۱ بر ۱ این تیم را مغلوب کرده است.این اقدام برای اولین بار بود که یک تیم غیر ایرانی در لیگ تنیس روی میز حضور داشت و می تواند مقدمه خوبی برای آینده باشد.


بیشتربخوانید:

علی قارداشی: فدراسیون تنیس روی میز بر روی بازیکنان دارای شانس تمرکز می‌کند

لطف الله نسب: عملکرد عالمیان در تور جهانی مجارستان مناسب نبود

یوکاهاما میزبان برترین های تنیس روی میز آسیا


انتهای پیام/

اظهارات افشین نوروزی درباره تیم ملی تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار