سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای مانور تیم‌های درمان اضطراری جمعیت  هلال احمر استان کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از اجرای مانور تیم‌های درمان اضطراری معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی در مناطق کم برخوردار استان خبر داد.  

آرش لهونی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  از اجرای مانور تیم‌های درمان اضطراری BHCU معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی در مناطق کم برخوردار استان خبر داد.   


آرش لهونی  گفت: در این مانور با حضور پزشکان، پرستاران، تکنسین‌های دارویی، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس مادر و کودک، کارشناس تغذیه و کارشناس روانشناسی خدمات رایگان به بیماران ارائه می‌شود.  

وی گفت: این تیم‌ها ضمن برپایی بیمارستان صحرایی و استقرار واحد ارتباطات سیار EOC جهت ارتباط با سامانه ایموک جمعیت مرکز، نسبت به بررسی بهداشت محیط (از نظر آب آشامیدنی و تغزیه) نیز اقدام خواهند کرد.  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: اهدای داروی رایگان نیز از جمله دیگر اقداماتی است که از سوی این تیم ارائه می‌شود.  

 لهونی اظهار کرد: این تیم از روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه در روستای کم برخوردار مله سرخ شهرستان اسلام آباد غرب که در سیل اخیر نیز دچار آسیب شده بود مستقر و تا اواخر روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه به مدت ۳ روز خدمات رسانی می‌کنند.  

انتهای  پیام/ز


 اهدای داروی رایگان  به مناطق کم برخوردار

برچسب ها: هلال احمر ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.