سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چگونگی ساخت صحن حضرت زهرا (س) در برنامه «نشان محبت»

ویژه برنامه «نشان محبت» با موضوع خیرین حرم ساز جمعه شب به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

سید مصطفی موسوی تهیه‌کننده برنامه «نشان محبت» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ویژه برنامه «نشان محبت» با موضوع جشنواره خیرین حرم ساز، گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات در حال برگزاری جشنواره نشان محبت با رویکرد تقدیر از خیرین حرم ساز و جمع آوری نذورات مردمی در مراکز استانهای کشور است که شبکه دو با پخش ویژه برنامه «نشان محبت» به پوشش این جشنواره می پردازد.

وی اظهار کرد: از بخش‌های ویژه این برنامه توضیحات حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در خصوص نحوه چگونگی واگذاری ساخت ۲ هزار ستون صحن حضرت زهرا سلام الله علیها به مهندسین ایرانی و روند ساخت آن ها خواهد بود.

تهیه کننده برنامه «نشان محبت» اضافه کرد: این جشنواره که به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار می‌شود اواسط اسفند به پایان خواهد رسید و برنامه نشان محبت به این موضوع اختصاص پیدا خواهد کرد.

موسوی درباره زمان پخش این برنامه عنوان کرد: برنامه «نشان محبت» فردا جمعه شب ویژه استان مرکزی که با حضور مردم و مسئولان این شهر برگزار شد، ساعت ۲۲:۵۰ به روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.

گفتنی است برنامه «نشان محبت» با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات ویژه خیرین حرم ساز به طور اختصاصی به پوشش جشنواره مراکز استان‌های مشارکت کننده در این طرح خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.