سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در زنجان برگزار شد

سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان امروز با حضور فعالان قرآنی برگزار شد.

اسلامی کارشناس آموزش قرآن و عترت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، با اشاره به این که سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد استان  امروز برگزار شد گفت: ۳۳۸ نفر از برادران و خواهران در ۱۲ رشته برای این مسابقات ثبت نام کرده بودند.

وی افزود: امروز رده سنی زیر ۱۶ سال برادران در دانشگاه جامع علمی کاربردی و مسابقات خواهران نیز در و خواهران نیز فرهنگساری کوثر برگزار شد.

اسلامی با بیان این که تعدا شرکت کنندگان آقا بیشتر از خانم‌ها بود، مسابقات قرائت تحقیقی و حفظ کل در بخش برادران فردا نیز برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: کشف و شناسایی استعداد‌های برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری در قالب ایجاد رقابت سالم، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعداد‌های محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات اوقاف و سایر مسابقات ملی و بین المللی از جمله اهداف برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» است.

به گفته کارشناس آموزش قرآن و عترت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان پس از پایان برنامه از هر رشته نفرات برتر انتخاب می‌شوند و به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

گفتنی است که مرحله کشوری این دوره از مسابقات سال آینده در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /ک


۳۳۸ نفر از فعالان قرآنی در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان زنجان حاضر شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.