سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل:

کشت محصولات گلخانه‌ای در اردبیل توسعه می‌یابد

استاندار اردبیل از توسعه کشت محصولات گلخانه‌ای در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی اردبیل از توسعه کشت محصولات گلخانه‌ای در استان اردبیل خبر داد و افزود: در این زمینه جلسه‌ای در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زیرساخت‌های مراکز گلخانه‌ای در اردبیل فراهم می‌شود تا شاهد رشد و رونق این نوع کشت در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه صادرات در استان اردبیل نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است، افزود: حمایت از صادرکنندگان مبنای کار است چرا که توسعه صادرات می‌تواند پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه را به دنبال داشته باشد.

استاندار اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی در استان اردبیل توسعه روند صادرات است که برنامه‌ریزی شده تا ۱۴۰۰ ارزش صادرات استان اردبیل به ۵۰۰ میلیون دلار برسد.

بهنام‌جو تصریح کرد: خوشبختانه در سفر نوبخت معاون رئیس جمهور به اردبیل دستاورد‌های بسیار خوبی را شاهد بودیم که برای راه‌آهن اردبیل، سد گیوی و بزرگراه‌های استان اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد و در این رابطه تحول عظیمی در بزرگراه‌های استان ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و واحد‌های تولیدی یک اولویت اساسی است که دستگاه‌های اجرایی به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند تا دغدغه و نگرانی برای سرمایه‌گذاری در استان وجود نداشته باشد.

استاندار اردبیل با اشاره به حضور باشکوه مردم ولایتمدار اردبیل در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه گفت: مردم علی‌رغم مشکلات اقتصادی در صحنه حضور یافتند و باری دیگر اتحاد و انسجام ملت ایران را به دنیا نشان دادند.

بهنام‌جو بیان کرد: با حضور باشکوه مردم در راهپیمایی اخیر در کشور رسالت و مسئولیت مدیران داخلی دو چندان شد چرا که ما باید قدردان این مردم باشیم و در تمامی حوزه‌ها با خدمت‌رسانی مناسب رضایت مردم را جلب کنیم.

انتهای پیام/ح

ارزش صادرات استان اردبیل افزایش می‌یابد

برچسب ها: کشاورزی ، گلخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.