سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و و دانشجویان کردستانی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: در سال تحصیلی جاری یک هزار و ۷۳ نفر از دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرهاد کاظمی گفت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد برای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان زیر پوشش است که همواره به عنوان یکی از اولویت‌ها مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری هفت هزار و ۶۴۱ نفر از دانش آموزان استان زیر پوشش حمایت کمیته امداد هستند که علاوه بر کمک‌های موردی، هفت میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی در زمینه‌های خرید پوشاک و لوازم التحریر دریافت کرده اند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان به حمایت از دانشجویان نیز اشاره کرد و یادآور شد: در سال تحصیلی جاری سه میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال برای شهریه دانشگاه ۸۰۲ نفر از دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های غیر دولتی در استان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین امسال ۸۸۳ نفر از دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های دولتی زیر پوشش این نهاد ۲ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی دریافت کردند.

کاظمی گفت: علاوه بر این خدمات، یک هزار و ۷۳ نفر از دانشجویان زیر پوشش این نهاد در استان کردستان هفت میلیارد و ۵۱۱ میلیون ریال برای تهیه لوازم ضروری زندگی دانشجویی گرفته اند.

انتهای پیام/م

اشتغال به تحصیل ۸۸۳  دانشجوی  تحت  پوشش کمیته امداد  در دانشگاه‌های دولتی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.