سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهتاج: فدراسیون فوتبال نمی‌تواند بدون اطلاع ما از سیستم VAR استفاده کند/ استقلالی‌ها کار‌های اجرایی خود را انجام بدهند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: فدراسیون فوتبال نمی‌تواند از سیستم کمک داور ویدیویی بدون اطلاع میزبان در بازی با استقلال آزمایش کند.

ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مخالفت این باشگاه با آزمایش سیستم VAR در بازی این تیم برابر استقلال اظهار کرد: متاسفانه فدراسیون فوتبال هر کاری بخواهد بدون اطلاع میزبان  بازی انجام می دهد و سیستم کمک داور ویدیویی هم بدون اطلاع  از  ما نمی تواند در بازی با استقلال آزمایش کند. البته مسئولان فوتبال نامه ای به باشگاه نزدند تا برنامه خود را به ما اعلام کنند. همچنین با دوربین های معمولی استفاده از  سیستم VAR  امکان پذیر نیست.

او ادامه داد: ما باید بدانیم که فدراسیون فوتبال از لحاظ فنی می خواهد چکار کند تا نظرمان را به اطلاع فدراسیون برسانیم که موافق استفاده از VAR هستیم یا اجازه این کار را نمی دهیم.

اتفاقی رخ نداده تا کمیته اخلاق به ما تذکر بدهد 

بهتاج درباره تذکر کمیته اخلاق به باشگاه تراکتورسازی برای بازی روز جمعه با استقلال بیان کرد: اتفاقی رخ نداده است که کمیته اخلاق تذکر به ما بدهد و هیچ نامه ای هم از این کمیته دریافت نکردیم. تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی همیشه بالای جدول حضور دارند و رقابت خاصی میان این ۲ تیم وجود دارد به همین علت بازی های این ۲ تیم همواره حساس و مهم است.

هیچ کس از مسئولان باشگاه استقلال جوابگو نیست 

او درباره اعتراض باشگاه استقلال به ۱۰ درصد سهم تماشاگران این تیم بیان کرد: ما امروز صبح با باشگاه استقلال تماس گرفتیم اما هیچ کس از مسئولان این باشگاه جوابگو نیست که چه تعداد نفر قرار است به تبریز بیایند. استقلالی ها به جای حرف زدن بهتر است که کارهای اجرایی خود را انجام بدهند.  

بهتاج درباره وضعیت لی اروین بازیکن خارجی تصریح کرد: برای ما باشگاه تراکتورسازی از ارزش بالایی برخوردار است و بازیکن حق ندارد برای باشگاه تعیین تکلیف کند. به هر حال وضعیت اروین تا چند روز دیگر مشخص می شود که او به تبریز بازمی گردد یا از لیست ما خارج می شود.


بیشتر بخوانید: 

بیانیه باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص داوری های لیگ برتر

ستاره‌های تیم ملی در سبد خرید تراکتورسازی تبریز

جانشینان بازیکنان خارجی تراکتورسازی از کدام کشور می‌آیند؟

ماجرای قرارداد بازیکن تراکتورسازی با تیم فوتبال یونانی


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.