سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد محیط بانان چادگان با صیادان متخلف

رئیس دفتر نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان از برخورد محیط بانان با صیادان متخلف وجمع آوری بیش از ۲ هزار متر دام صیادی از دریاچه زاینده رود طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی حاجتی رئیس دفتر نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان دراین باره اظهار کرد: محیط بانان منطقه حفاظت شده دالانکوه و سد زاینده رود ، طی گشت و کنترل ، تورکشی و قلاب کشی از تمام قسمت‌های سد ، در شب و روز گذشته بیش از دو هزار متر دام از بخش‌های مختلف دریاچه جمع آوری و به پاسگاه محیط زیست چادگان منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه گشت و کنترل در این منطقه ، شبانه و با استفاده از قایق موتوری انجام می‌شود ، افزود : متخلفان به محض شنیدن صدای قایق موتوری متواری شدند اما تعدادی از ادوات صید برجا مانده متخلفان در سواحل دریاچه ، جمع آوری و به پاسگاه محیط بانی چادگان منتقل شد.

رئیس دفتر نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان گفت: با وجود ثابت نبودن و  پایین رفتن سطح آب دریاچه ، جزیره‌ها به طور کامل از سطح آب خارج نشده‌اند و در تاریکی شب حتی با وجود نورافکن هم قابل مشاهده و تشخیص نیست ، بنابراین امکان برخورد قایق با این جزیره‌ها وجود دارد که این مسئله خطرات بسیاری برای گشت‌های شبانه به همراه دارد.

انتهای پیام/م

 جمع آوری بیش از ۲ هزار متر دام صیادی از دریاچه زاینده رود

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.