رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان چادگان گفت:در شش‌ماهه امسال بیش از 12 هزار متر دام از صیادان متخلف در سطح دریاچه زاینده‌رود کشف و ضبط‌ شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مجتبی حاجتی رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان چادگان گفت: محیط‌بانان اداره محیط‌ زیست چادگان در حین گشت، کنترل و قلاب‌کشی از دریاچه سد زاینده‌رود 2000 متر تور صیادی را جمع و به پاسگاه محیط‌ زیست چادگان انتقال دادند.

وی افزود: شب گذشته محیط‌بانان اداره محیط‌ زیست چادگان در حین گشت زنی متوجه افرادی شدند که در حال انداختن دام در سطح دریاچه زاینده‌رود هستند که با شنیدن صدای قایق موتوری متواری شدند و محیط‌بانان موفق شدند 2 هزار متر دام صیادی و ادوات صیادی از متخلفان در این منطقه کشف و ضبط کنند.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست چادگان گفت: گشت‌زنی در سطح دریاچه زاینده‌رود توسط محیط‌بانان شبانه به‌وسیله قایق موتوری ادامه دارد تا متخلفان موفق به صید ماهی نشوند.

وی عنوان کرد: در شش‌ماهه امسال بیش از 12 هزار متر دام از صیادان متخلف در سطح دریاچه زاینده‌رود کشف و ضبط‌ شده است.

حاجتی بیان داشت: با پایین رفتن آب و ثابت نبودن آب دریچه زاینده‌رود منجر به خارج شدن بعضی از صخره‌ها از آب‌شده و جزایر کوچک به وجود می‌آید که همین امر گشت‌های شبانه را با خطرات بسیاری مواجه می‌کند.

 

انتهای پیام/م

جمع‌آوری 2000 متر تور صیادی از دریاچه زاینده‌رود

برچسب ها: محیط زیست ، دامپزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.