سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمدخبرداد

بسیج نیروهای حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در مناطق حفاظت شده

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمدخبرداد: درپی بارش برف و احتمال پایین آمدن حیات وحش به حاشیه مناطق تمامی نیرو‌های حفاظت محیط زیست استان به مناطق اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، همزمان با شروع بارش‌های رحمت الهی و برودت هوا و احتمال هجوم حیات وحش به پایین دست مناطق حفاظت شده و حاشیه روستا‌ها تمامی نیرو‌های حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد به مناطق اعزام شدند.

محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: پس از بارش برف این رحمت الهی دراکثر نقاط سردسیری استان و پوشیده شدن زیستگاه، این احتمال وجود دارد حیات وحش برای تامین علوفه خود به اجبار به پایین دست مناطق هجوم بیاورند.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات علوفه‌ای برای حیات وحش اندیشیده شده و هم اکنون در انبار‌های این اداره کل در مناطق به مقدار کافی علوفه وجود دارد افزود: درصورت نیاز علوفه دهی به حیات وحش از سوی محیط بانان انجام می‌گیرد، اما از هم وطنان عزیز درخواست می‌شود در حفاظت از حیات وحش سرما زده با محیط بانان همکاری و همیاری داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از شهروندان خواست در صورت روئیت هرگونه حیات وحش آسیب دیده موضوع را به نزدیکترین پاسگاه محیط بانی یا با شماره تلفن ۲-۳۳۳۳۴۴۴۱-۰۷۴ اطلاع دهند.

جعفری نژاد در پایان افزود: گرچه مناطق بصورت ویژه و ۲۴ ساعته توسط یگان حفاظت پایش و رصد می‌شوند، اما از مردم تقاضامندیم مهربانی با حیات وحش و پرندگان شهری را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/غ

حمایت از حیات وحش در روزهای برفی

برچسب ها: حیات وحش ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.