سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وکیلی: سطحی نگران فقط به باخت نگاه می‌کنند

سرمربی تیم والیبال درنا ارومیه گفت: تیم درنا اگر می‌بازد در مقابل بازیکنان نوجوانش تجربه کسب می‌کنند، ولی سطحی نگران فقط به تابلو امتیازات نگاه می‌کنند.

محمد وکیلی سرمربی تیم ملی نوجوانان در رابطه با حضور ملی پوشان نوجوان کشور در لیگ برتر بزرگسالان به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازیکنان ملی پوش نوجوان و جوان کشور ما در لیگ داخل کشور چندان بازی‌های زیادی مثل لیگ برتر بزرگسالان به صورت رفت و برگشت ندارند و از طرفی هم سطح مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان بسیار با کیفیت است و من ترجیح دادم به جای اینکه بازیکنانم در اردو تیم ملی باشند و مسابقه ندهند و فقط تمرین تیم ملی را انجام دهند بیایند و در لیگ حضور داشته باشند و شرایط جدیدی را تجربه کنند.

وی افزود:اواخر مرداد ماه مسابقات جهانی والیبال نوجوانان است و ما به عنوان نماینده اران وآسیا در این مسابقات حاضر می‌شویم و باید اضافه کنم که این ۲۴ بازی لیگ بزرگسالان که به صورت رفت و برگشت بود تجربه‌ای به بازیکنانم داد که باعث شده با پتانسیل بالاتری برای مسابقات جهانی حاضر شوند، ولی متاسفانه مشکلات زیاد است و بعضی سطحی نگران فقط تابلو امتیازات را می‌بینند.

نوجوانان امروز درخت تنومند والیبال فردایند

وکیلی در مورد تجربه کاری اش با نوجوانان و جوانان گفت: سال گذشته هم تیم والیبال شمس را سرمربی گری کردم که بازیکنانش از ملی پوشان جوانان و نوجوانان بودند و من سه دوره است که سابقه این کار را دارم و بعضی از بازیکنان تیم شمس به تیم ملی بزرگسالان رفتند با اینکه در تیم ملی نوجوانان و جوانان بودند و ۲ نفر از آن‌ها هم در حال حاضر در لیگ خارج از کشور بازی می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال درنا ارومیه گفت: در کشور ایتالیا هم کاری مثل کار تیم ما در دسته یک بزرگسالان انجام می‌شود، ولی مسابقات دسته یک زیاد برای بازیکنان ما جذاب نبوده و سالن‌هایی هم که در ان‌ها مسابقات دسته یک برگزار می‌شود زیا از لحاظ سخت افزاری تجهیز نیستند.

بازیکنانم با قلبشان جنگیدند/ بازیکنانم اگر رها می‌شدند تماشاچی لیگ بزرگسالان بودند

وکیلی در خصوص رشد بازیکنانش در لیگ امسال گفت: من از تمام مربیان لیگ برتر سپاس گزارم، چون هیچ تیمی با ذخیره هایش جلوی ما بازی نکرد و تمامی تیم‌ها با قدرت جلوی ما ظاهر شدند و بازیکنان من در تمامی بازی با قلبشان جنگیدند و با رده سنی ۱۶-۱۷ سال جلوی بازیکنان بزرگسالی ظاهر شدند که قبل از تولد بازیکنان من این بزرگسالان در لیگ بازی می‌کردند. اگر این بازیکنان با استعداد و آینده دار را امسال در لیگ بازی نمی‌دادیم این نوجوانان باید فقط به عنوان تماشاچی به لیگ بزرگسالان می‌آمدند، ولی الان از لحاظ روحی و روانی ترسشان از بازی جلوی تماشاگران زیاد رخته است و تا ۲ سال دیگر آنقدر از لحاظ فیزیکی خوب هستند که به تیم ملی بزرگسالان دعوت می‌شوند و کولاکویچ هم از من تشکر کر که بازیکنانی را آماده می‌کنم که می‌توان از آن‌ها هم در تیم ملی جوانان و هم در تیم ملی امید و بزرگسالان استفاده کرد.

بعضی به جای حمایت اذیت می‌کنند

وکیلی سرمربی تیم والیبال درنا ارومیه در مورد آزار و اذیت‌هایی که این فصل به تیم وار شد گفت: متاسفانه بعضی ما را اذیت می‌کنند و باخت را بزرگ می‌کنند، ولی نمی‌دانند که بازیکنان من در زمین می‌جنگند و متاسفانه کسانی هستند که فقط به دنبال برد و باخت می‌باشند و برای برد تنها هزینه می‌کنند، ولی ما فقط آمده ایم که از لیگ امسال بهترین استفاده را ببریم.

وی در ادامه گفت: من هم می‌توانم بازیکن بخرم و قهرمان لیگ شوم، ولی تمام تلاشم براین است که دلسوزانه به والیبال این کشور خدمت کنم و والیبالیست‌های را برای آینده کشور بسازم که جایگزین نسل طلایی والیبال ما شوند، چون این نسل طلایی یک روز بازنشسته می‌شود و نیاز به جایگزین دارد.


بیشتر بخوانیدشاه علی: خبرنگاران والیبال پایه را نمی‌بینند/برخی آکادمی‌های آموزشی فقط جیب خانواده‌ها را خالی می‌کنند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.