سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط تولید و بسته‌بندی چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی کامل‌ترین خط در شرق کشور

مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی گفت: خط تولید بسته‌بندی این مؤسسه به عنوان یکی از کامل‌ترین خطوط بسته‌بندی ازحیث تنوع خدمات ارائه شده در سطح کشوراست.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود فرزانه مدیرعامل مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی با اشاره به راه‌اندازی خط تولید بسته‌بندی در این مؤسسه گفت: با راه‌اندازی خط تولید جدید خدمات تکمیلی چاپ، به نخستین مرکز مجهز و کارآمد چاپ و بسته‌بندی با فن‌آوری روز‌آمد جهانی در شرق کشور تبدیل شده که کلیه نیاز‌های چاپی و خدمات تکمیلی را به صورت متمرکز در یک مکان انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری این خط تولید، علاوه بر تأمین جامع نیاز‌های کلیه مؤسسات در این حوزه، امکان انجام انواع پوشش‌ها و جلوه‌های خاص بر روی محصولات فرهنگی و سوغات زائر فراهم شده است، این مجموعه از نظر گستره خدمات ارائه شده و کیفیت اولین در شرق کشور و با در نظر گرفتن مجموعه دستگاه‌های چاپ موجود در مرکز بین المللی چاپ قرآن در کشور بی نظیر است.

فرزانه چاپ و تولید قرآن، ادعیه، کتاب و سایر محصولات فرهنگی و همچنین تامین جامع نیاز‌های چاپی موسسات و مراکز خدمت‌رسان به زائرین حرم مطهر امام رئوف (ع) را از ماوریت‌های این موسسه معرفی کرد.

وی با بیان اینکه این موسسه، توانایی تولید ۵ میلیون جلدکتاب را دارد، افزود: موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی به عنوان اولین مجموعه که در آن چاپ و صحافی قرآن و سایرکتب با جلد نرم و سخت به صورت متمرکز و کاملا مکانیزه انجام می‌شود، شناخته شده است.

فرزانه با اشاره به فعالیت‌های برون مرزی این موسسه گفت: صادرات محصولات چاپی به کشور‌های افغانستان و عراق چاپ سررسید ویژه و موضوعی «المفکره الحسینیه» ویژه آستان مقدس ابا عبدالله الحسین (ع) برای پنجمین سال متوالی، عقد تفاهم‌نامه همکاری بین آستان مقدس حضرت علی (ع) و مؤسسه چاپ آستان قدس رضوی و... برخی از فعالیت‌های این موسسه در حوزه بین‌الملل است.

انتهای پیام//ف. ح



توانایی تولید ۵ میلیون جلدکتاب در مؤسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی

برچسب ها: آستان قدس ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.