سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بعدازظهر امروز پایان محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده هراز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ورود انواع کشنده‌های سنگین که از چهارشنبه هفته گذشته در جاده هراز ممنوع شده بود بعد از ظهر امروز این محدودیت ترافیکی پایان می‌یابد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود: آمدوشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر امروز در جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت:: آمدوشد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۷ صبح امروز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

وی افزود: ماموران پلیس راه مستقر در جاده‌های برف گیر استان، از آمد وشد خودرو‌ها بدون زنجیر چرخ در ارتفاعات جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر ممانعت خواهند کرد.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.