رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از اجرای ۱۳۷ طرح انضباط ترافیکی در مناطق مختلف شهری استان خبر داد.

سرهنگ باقری رئیس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از برگزاری ۱۳۷ طرح انضباط ترافیکی در مناطق مختلف شهری استان مازندران در ۱۰ ماه امسال خبر داد و گفت: در این مدت ۷۵ واحد از صنوف از جمله نمایشگاه داران و تاکسی تلفنی‌های استان به دلیل نداشتن مدارک و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی پلمپ شدند.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال نیز ۳۷ طرح انضباط ترافیکی دراستان اجرا می‌شود، گفت: از اسفند امسال نیز خودرو‌های مجهز به دوربین ثبت تخلفات پلیس راهنمایی و رانندگی شهر‌های ساری، بابل، آمل، قائمشهر و تنکابن در تیررس ثبت تصویری تخلفات رانندگی قرار می‌گیرند.

رئیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: خودرو‌های هوشمند کنترل تخلفات مجهز به ۲ دستگاه دوربین هستند و تمامی تخلفات رانندگی را با درج محل وقوع، نوع تخلف و همچنین پلاک خودرو ثبت می‌کنند.

سرهنگ باقری افزود: جریمه بر اساس قوانین مصوب به نام مالک خودروی متخلف به صورت خودکار اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با اعمال قانون، برای فردی که پلاک خودرو به نامش ثبت شده پیامک ارسال می‌شود تا از نوع تخلف و میزان جریمه اطلاع یابد، گفت: سامانه ثبت تخلفات سیار پلیس راهنمایی و رانندگی از این پس هر خودرویی که در مکان‌های غیر مجاز شهر متوقف شده باشد، با ثبت تصاویر جریمه می‌کند.

انتهای پیام/آ

کاهش تصادفات رانندگی در مازندران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.