سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر و تشکر سرپرست فرمانداری حمیدیه از حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشکوه مردم ولایتمدار این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشکوه مردم ولایتمدار این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر نمود.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

درود خدا بر شما مردم ولایتمدار، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان حمیدیه که به فضل الهی با وحدت، همدلی و همصدایی بار دیگر با حضور حماسی، پرشکوه و پایدار خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پایبندی و تعهد به انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام و رهبری را به اثبات رساندید.

بی تردید این حضور عظیم و حماسی که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) صورت گرفت، برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار و افتخار این خطه از میهن عزیزمان، ثبت کرد و نمایشگاهی از شکوه عزت، عظمت و اقتدار ایرانیان را در برابر دیده گان جهانیان به نمایش گذاشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان حمیدیه با قدردانی ازحضور کلیه اقشار به ویژه علما، مسئولان، شورا‌ها و دهیاران، معتمدین، ریش سفیدان، فرهنگیان، دانشجویان، کشاورزان، دانش آموزان، بازاریان، اصناف، بانوان، ورزشکاران، جانبازان و آزادگان سرافراز، بسیجیان جان برکف، یگان‌های نظامی، انتظامی وامنیتی بیان داشت مردم شهرستان حمیدیه با حضور گسترده خود نشان دادند که با تمام وجود از آرمان‌های انقلاب و ولایت دفاع می‌کنند.

شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری شهرستان حمیدیه

انتهای پیام/گ

تشکر فرماندار حمیدیه از حضور مردم در راهپیمایی

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، فجر 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.