وی در خصوص ضعف فیلمنامهها افزود: سالهاست این مشکل در سینمای ما وجود دارد. در دنیا یک فیلمنامه نویس مدت های زیادی روی یک فیلمنامه کار میکند؛ اما شاید در کشور ما شرایط اقتصادی چنین اجازهای ندهد.. فیلمنامه نویسان خوبمان به صورت همزمان چند کار را پیش می برند و این قطعاً از کیفیت کارشان کم میکند.
این تهیه کننده افزود: شاید به این خاطر باشد که هنوز سینمای ما تجاری نیست و درآمد کسانی که در سینما فعالیت دارند، مناسب نیست. پس این امر اجازه به آنها نمی دهد که تمرکز لازم روی کارشان داشته باشند. در حوزه بازیگری هم چنین است؛ چون یک بازیگر در طول سال چند فیلم بازی می کند و آن سیری که باید طی کند تا انرژی اش برگردد و از نقش قبلی اش فاصله بگیرد، به وجود نمی آید و نقش هایش تکراری می شود.
پروین حسینی عنوان کرد: باید اساسی تر به این جریان پرداخت؛ باید سینما تجاریتر شود و به بازارهای غیر ایران دسترسی پیدا کند. دولت هم کمتر دخالت کرده و بودجه های خود را کمتر وارد سینما کند.
انتهای پیام/