سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم خراسان جنوبی، مقاوم در برابر طوفان فتنه ها

وزیر اطلاعات گفت: مردم خراسان جنوبی همانند درختان کویر، مقاوم در برابر طوفان فتنه ها هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام و المسلمین علوی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: مردم استان و بزرگان آن همانند درختانی هستند که در کویر روئیده اند و در هنگام بهره دهی، بهره دهی پر برکتی دارند.

وی گفت: مردم ما آنچه در توان داشته اند، پای انقلاب بذل کرده اند و امروز وظیفه ماست که پا به پای آنها در خدمتگزاری پیشقدم باشیم.

وزیر اطلاعات همچنین افزود: وجود خاندان بزرگ آیت الله عبادی، نعمت بزرگی برای مردم خراسان جنوبی است که همواره روشنی بخش مردم بوده وهستند و رفتار و منش شان برای نسلهای آینده آموزنده است.

استاندار هم در این دیدار گفت:خراسان جنوبی با وجود طولانی ترین مرز مشترک با کشور افغانستان، یکی از امن ترین استانهای کشور است که خوشبختانه با حضور نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، امنیت بسیار خوبی داریم.

معتمدیان افزود: هوشمندی نیروهای امنیتی و اشراف بالای اطلاعاتی، امنیت مثال زدنی را در خراسان جنوبی حکمفرما کرده که این حاصل همدلی نیروهای نظامی و امنیتی استان است.

وی گفت: البته امنیت استان را مدیون حضور مردم، عشایر و مرزنشینان غیور هستیم که با وجود همه مشکلات و خشکسالی ها، در تامین امنیت مرزها نقش آفرینی می کنند.

انتهای پیام / ط ا

امنیت استان  مدیون حضور مردم، عشایر و مرزنشینان غیور هستیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.