سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشکوه‌ترین جشن تولد انقلاب/

۲۲بهمن روز حضور و همبستگی

مردم غیور و همیشه در صحنه استان زنجان، همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر با حضور در خیابان‌ها حماسه می‌آفرینند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صدای وحدت، اتحاد و دفاع از انقلاب اسلامی در شهر‌ها و روستا‌های استان زنجا ن. طنین انداز  خواهد شد.

مردم شهر‌ها و روستا‌های استان زنجان صبح امروز دوشنبه ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گسترده شان در راهپیمایی امروز حماسه دیگر خلق خواهند کرد؛ و با عزت و صلابت به رهبر و، ولی فقیه خود آیت الله العظمی خامنه‌ای لبیک می‌گویند.
مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در استان زنجان از ساعت ۹:۳۰ از چهارراه امیرکبیر به سمت آستان مقدس امامزاده حضرت سید ایراهیم (ع) برگزار می‌شود و با سخنرانی  حجت الاسلام و المسلمین  دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان به پایان می‌رسد.

تمهیدات ترافیکی ویژه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه در زنجان

علی اصغر شیرمحمدی رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان زنجان به تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه در زنجان اشاره و گفت: به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی محدودیت‌های ترافیکی در زنجان از مسیر چهار راه امیرکبیر آغاز و تا آستانه مقدس امامزاده سید ابراهیم (ع) ادامه دارد.

وی تصریح کرد: اعمال قانون از صبح روز امروز در مسیر راهپیمایی انجام می‌شود و تردد و توقف تمام خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در این روز از این ساعت تا پایان مراسم تردد در مسیر‌های اعلام‌شده ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: در این روز تردد وسایل نقلیه درمسیر میدان ۱۵ خرداد تا میدان آزادی و خیابان‌های اصلی و فرعی منتهی به این مسیر ممنوع خواهد بود و در این راستا پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام توان و نیرو آماده خدمت به مردم در این روز است

انتهای پیام/ن
 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.