سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳۵ درصدی اعتبار ملی پروژه‌های عمرانی اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از افزایش ۳۵ درصدی اعتبار ملی پروژه‌های عمرانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل با بیان اینکه حمل و نقل ایمن و ارزان جزو مطالبات مهم و اساسی مردم استان است افزود: پروژه‌های عمرانی استان اردبیل با ردیف اعتباری ملی در بودجه سال بعد ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان پیشرفت‌ها و فعالیت‌های انجام یافته در حوزه مسیر‌های مواصلاتی استان تصریح کرد: مسیر‌های مواصلاتی استان اردبیل از وضع مطلوبی برخوردار نیست و باید با اصلاح و بهسازی مسیر‌ها و گسترش مسیر‌های بزرگراهی سعی در ارتقای سطح کیفی مسیر‌ها داشت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود:در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل باید تصمیمات جدی برای چالش‌های استان اردبیل در نظر گرفته شود.

بدری اذعان کرد:باید برای مطالبات پیمانکاران پروژه‌های عمرانی استان اردبیل پاسخگو بود که نمایندگان استان در تلاش هستند از محل اوراق و اسناد خزانه‌ای پاسخگوی این مطالبات باشند.

وی اظهار کرد: مشکل تخصیص اعتبار راه آهن اردبیل از طریق فاینانس داخلی و اعتبارات دولتی حل شده است و بالاخره جزو اولویت‌های دولت قرار گرفت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:با وجود اینکه انتقال آب شهر اردبیل از سد یامچی نسبت به سال گذشته رشد مناسبی داشته است، اما شهر اردبیل در سال‌های آینده با چالش جدی آب مواجه خواهد بود و مسئولان ذی ربط در حال تحقیق بر محل تامین جدید آب شرب اردبیل هستند.

بدری گفت:طبق مصوبات تصفیه خانه شهرستان نمین بصورت مشارکتی است که به دلیل عدم توجیه اقتصادی بخش خصوصی وارد مشارکت نمی‌شود و نمایندگان در تلاش هستند برای این پروژه ردیف بودجه‌ای ملی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اهمیت کشاورزی در استان اردبیل اظهار داشت:مردم استان در حوزه کشاورزی مطالبات جدی دارند و به دلیل کوتاهی وزارت جهاد کشاورزی در سالیان گذشته استان اردبیل از وضع مطلوب برخوردار نیست و زمینه برای فعالیت و پیشرفت در این حوزه بسیار زیاد است.

انتهای پیام/ح

حل مشکل تخصیص اعتبار راه آهن اردبیل

برچسب ها: عمرانی ، اعتبارات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.