سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب اسلامی

نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب اسلامی در گیلان، به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در نگارخانه مرکز اسناد و کتابخانه ملی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ژاله حساس خواه، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر، ۳۵ عکس و اسناد دوران انقلاب اسلامی در گیلان از قبیل: چگونگی مبارزات و حضور مردم و روحانیان مبارز، سخنان امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و چگونگی تشکیل سپاه پاسداران در نگارخانه این مرکز در رشت به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: این نمایشگاه که از ۱۲ بهمن ماه در نگارخانه مرکز اسناد و کتابخانه ملی رشت دائر شده است تا فردا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند از ۹ صبح تا ۱۹ عصر از آن دیدن کنند.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان تصریح کرد: نگارخانه مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان به وسعت ۶۰ متر مربع و قابلیت ارائه ۴۰ تابلو به عنوان محل دائمی نمایشگاه به مناسبت یوم الله دهه فجر در ساختمان مرکز اسناد و کتابخانه ملی گیلان در خیابان نامجوی رشت افتتاح شده است.

انتهای پیام/ع

برگزاری نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب اسلامی در رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.