فراخوان نمایشگاه عکس "۴۰ عکس ۴۰ عکاس" در رشت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: فراخوان نمایشگاه عکس با عنوان "٤٠ عکس ٤٠ عکاس" به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گیلان منتشر شده است.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف شناسایی، حمایت، تقدیر و پرورش استعداد‌های درخشان عکس و همچنین ایجاد فضای پر شور و نشاط در بین هنرمندان و جوانان سراسر کشور با رقابت در یک عرصه فرهنگی و هنری، به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی ارشاد گیلان اظهار داشت: در این فراخوان با استفاده از زبان هنر به موضوعاتی چون جوانان، ورزش، ورزش بانوان، نشاط و امید، نماز و نیایش، حماسه حضور، ایثار و شهادت، سازندگی و دستاورد‌های انقلاب پرداخته می‌شود.

مصفا آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار را ٢٤ بهمن‌ماه اعلام کرد و گفت: نمایشگاه عکس "۴۰ عکس ۴۰ عکاس" ٢٧ بهمن لغایت دوم اسفند ماه در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء رشت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام، ارسال اثر و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این فراخوان می‌توانند به سایت photo.jelvehbaran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع

برگزاری نمایشگاه عکس "۴۰ عکس ۴۰ عکاس" در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.