سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران استانی برای همه کشور

ظرفیت‌های مازندران فقط برای استفاده مردم مازندران نیست بلکه مردم سراسر کشور از این ظرفیت‌ها بهره مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در همایش شهری و روستایی استان مازندران که با حضور وزیر کشور و مدیران استان در سالن آمفی تئاتر هتل رامسر در حال برگزاری است با بیان اینکه این جلسه به خواست وزیر کشور برگزار شد تا رویکرد‌ها به یکدیگر نزدیک و برخی ساختار‌ها با همفکری اصلاح شود گفت:معاون وزیر کشور قصد داشت از طریق خطوط هوایی به منطقه بیاید که پرواز لغو شد و ما از این اتفاق خوشحال شدیم تا مسئولان کشور بدانند لغو  چندین باره  پرواز در فرودگاه‌های مازندران یکی از مشکلات حمل و نقل مازندران است.

وی با بیان اینکه امکانات فراوانی در مازندران وجود دارد و باید از همه ظرفیت‌ها درست بهره برد، افزود: ۱۴۵ هزار خودرو روزانه به غرب استان وارد می‌شود و ورود ۳ میلیون مسافر در دو روز تعطیلات، منطقه را با مشکل مواجه می‌کند.

استاندار مازندران افزود: اجرای کامل آزاد راه تهران شمال به عنوان کریدور اتصال جنوب به شمال کشور افتخارآمیز است، اما کریدور شرق به غرب استان نیز باید اجرا شود.

وی گفت: برای مطالعات ساخت آزاد راه شرق و غرب استان و رفع مشکل پسماند نیاز به کمک‌های ملی است و مسائل استان در خود مازندران حل می‌شود.

حسین زادگان با بیان اینکه مازندران با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های فراوان، نه تنها نیاز استان بلکه نیاز بخش بزرگی از کشور را می‌تواند تامین کند، گفت:برای تحقق این امر به حمایت ملی و ایجاد بستر‌های مناسب نیاز است.

استاندار مازندران گفت::وزیر کشور به حضور شهرداران و دهیاران در این جلسه تاکید کردند چرا که معتقدند روستا و شهر نخستین مراکز برای دستیابی به توسعه پایدار هستند.

انتهای پیام/ک


لزوم توجه ملی به توسعه زیرساخت‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.