سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور استاندار همدان؛

کلینیک تخصصی امام خمینی نهاوند افتتاح شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: افتتاح این کلینیک تخصصی خدمتی دیگر به مردم شهرستان نهاوند در حوزه سلامت و بهداشت و درمان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مومنعلی دارابی،رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در آیین افتتاح این درمانگاه تخصصی اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی چندین پروژه عمرانی، بهداشتی و خدماتی در شهرستان نهاوند  افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی گفت:  این کلینیک تخصصی در بخش‌های مختلفی به مردم خدمت‌  رسانی می کند.

دارابی افزود: با توجه به اینکه مکان سابق این کلینیک مناسب نبود کار ساخت کلینیک جدید امام خمینی (ره) سال گذشته در نهاوند شروع شد و امروز با حضور استاندار همدان مردم و مسئولان محلی و استانی  به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در ۳ طبقه با زیربنای ۲ هزار مترمربع برای خدمت به مردم نهاوند در مجاورت دانشکده پیراپزشکی این شهرستان ساخته شده است، اظهار داشت: این مجموعه درمانی دارای بخش‌های تخصصی، چون پوست و مو، گوش و حلق و بینی، داخلی، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، زنان، ارتوپدی، عفونی، قلب، کلیه و مجاری اداراری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند ادامه داد: با توجه به فضای مناسب این مرکز تخصصی تلاش خواهیم کرد که خدمات سونوگرافی، چشم‌پزشکی، دندانپزشکی و دیگر خدمات پزشکی را هرچه زودتر در این مرکز راه‌اندازی کنیم.

دارابی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته برای اولین بار جراح مغز و اعصاب وارد نهاوند شده است و امیدواریم با حضور این تخصص در آینده نزدیک اعزام‌های خارج از شهرستان را کاهش دهیم.

وی بیان کرد: با افتتاح این کلینیک تخصصی، دکتر جعفری با بورد تخصصی و جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات همه روزه صبح و عصر در این کلینیک همشهریان را ویزیت خواهد کرد.

انتهای پیام/ ش

افتتاح کلینیک تخصصی امام خمینی نهاوند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.