سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۲۹ کاروان سلامت به مناطق محروم استان اردبیل

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام ۲۹ کاروان سلامت به مناطق محروم استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه ۲۹ کاروان سلامت توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سال جاری به مناطق محروم استان اعزام شده است، افزود: ۷ کاروان در دهه فجر اعزام شده است و هدف از این کاروان‌ها ارتقا و افزایش سطح سلامت مردم مناطق کم برخوردار و جذب پزشکان داوطلب جهت کمک به نیازمندان است.

وی از اعزام کاروان سلامت به دهستان حور از توابع شهرستان نمین خبر داد و بیان کرد: این کاروان به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی به دهستان حور اعزام شده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این کاروان ۲۵ نفر ویزیت دندانپزشکی، ۵ نفر مشاوره روانشناسی، ۱۸ نفر ویزیت مامایی، ۱۱۳ نفر ویزیت پزشک عمومی، ۲۵ نفر شنوایی سنجی و ۲۰ نفر بینایی سنجی شده و ۱۱۰ مورد تجویز داروی رایگان انجام شد.

معبودی با اشاره به اینکه این دهستان در ۴۸ کیلومتری شهرستان نمین قرار گرفته و ۳ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت دارد، اضافه کرد: ۳۰ نفر از عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل مانند پزشک، دندانپزشک، ماما، روانشناسی و ... در این کاروان به مردم دهستان خدمات ارایه کردند.

وی با اشاره به اینکه در این کاروان غبارروبی از مزار شهدا و طرح نیابت انجام شد، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی آشنایی با محصولات کشاورزی، آمادگی در مخاطرات، حمایت‌های زندگی و تجلیل از خانواده شهدا از دیگر برنامه‌های این کاروان بود.

انتهای پیام/ح

اعزام کاروان سلامت در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.