سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون مناطق کم برخوردار شورای شهر مشهد:

مشهد دارای بزرگترین حاشیه حریم کشور است

رئیس کمیسیون مناطق کم برخوردار شورای اسلامی مشهد گفت: مشهد دارای پهن پیکرترین وسعت حاشیه حریم کشور با حدود ۸۶ هزار هکتار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،رمضانعلی فیضی رئیس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی مشهد گفت: به حاشیه حریم نباید به مثابه تهدید برای  مشهد نگاه شود، بلکه حریم می‌تواند فرصتی استثنایی برای این شهر باشد.

وی تصریح کرد: کمیسیون مناطق پیرامونی تحقیقات خود را در حوزه روستا‌های حریم از یک سال و نیم گذشته آغاز کرده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورا گفت: به منظور تسهیل رسیدگی به این مناطق شهرداری مکلف شده تا برش بودجه‌ای در این باره را به شورا ارائه دهد تا بتوانیم در هر زمانی گزارش بودجه‌ای را از شهرداری دریافت و بررسی کنیم.

فیضی با اشاره به خودکفایی به عنوان راه حل قطعی برای ساماندهی روستا‌های حاشیه ای، افزود: به منظور تبدیل تهدید‌ها به فرصت، باید حاشیه حریم را به سمت خوداکتفایی و ایفای نقش به عنوان شهر‌های میانی یا لبه برای  مشهد سوق دهیم.

وی ادامه اداد: شورای پنجم و مدیریت شهری مشهد بسیار تلاش کرده تا مناسبات این کلانشهر را با حاشیه حریم را نظام‌مند و برنامه محور تعیین و ترسیم کند و مطابق قانون اقدامات لازم را عملیاتی نماید.

انتهای پیام//آ. ح
 

حاشیه حریم فرصتی استثنائی برای مشهد

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.