سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سال جاری؛

بیش از ۸۷۴ میلیارد ریال مالیات و عوارض به شهرداری های کردستان پرداخت شد

مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان از پرداخت بیش از ۸۷۴ میلیارد ریال عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان در سال جاری خبرداد و گفت: این میزان مالیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد رشد یافته است. ۸۷۴ میلیارد ریال مالیات و عوارض در سال جاری وصول شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علیرضا الوندی گفت: در این مدت ۸۷۴ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها ودهیاری‌های استان پرداخت شده که به نسبت مدت مشابه سال گذشته که ۶۰۳ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ۲۰۴ ریال بود حدود ۳۱ درصد بیشتر است.

وی افزود: شهرداری و دهیاری‌های شهرستان سنندج با ۲۶۷ میلیارد و ۹۷۳ میلیون هزار ریال بیشترین مبلغ از این محل را دریافت کرده اند که از این میزان سهم شهرداری سنندج ۲۰۸ میلیارد و ۵۵۶ میلیون و ۵۵۵ هزار ریال بوده است.

الوندی بیان کرد: سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان‌های بانه، بیجار و دهگلان هم به ترتیب ۹۸ میلیارد و ۹۸۵ میلیون و ۸۲۷ هزار ریال، ۶۶ میلیارد و ۳۷۲ میلیون و ۶۴۳ ریال و ۴۵ میلیارد و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ ریال بوده است.

وی یادآور شد: میزان مبلغ پرداخت شده از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان دیواندره هم ۵۶ میلیارد و ۲۲۷ میلیون و ۸۲ هزار ریال، شهرستان سروآباد ۳۳ میلیارد و ۳۴۳ میلیون و ۷۷۷ هزار ریال و شهرستان قروه نیز ۹۰ میلیارد و ۸۵۸ میلیون و ۶۰۴ هزار ریال است.

مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان تاکید کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان سقز هم ۱۳۲ میلیارد و ۵۱۵ میلیون و ۵۲۲ هزار ریال و مریوان نیز ۱۱۹ میلیارد و ۳۸۰ میلیون و ۱۴۷ هزار ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده در ۱۰ ماه امسال دریافت کردند.
استان کردستان دارای بیش از ۶۰ هزار مودی مالیاتی است و کمتر از نیم درصد درآمد مالیاتی کشور را تامین می‌کند.

انتهای پیام/م

رشد ۳۱ درصدی پرداخت عوارض مالیات به شهرداری‌های کردستان

 

برچسب ها: شهرداری ، مالیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.