سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از پروژه گاز رسانی شهرک صنعتی تودشک با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: پروژه گاز رسانی شهرک صنعتی تودشک با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدجواد بگی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان گفت: هزینه پروژه گاز رسانی شهرک صنعتی تودشک بالغ بر یازده میلیارد ریال و به طول پنج هزار مترمربع بود که خوشبختانه با تمام موانع موجود به بهره برداری رسید.

وی افزود: پروژه شبکه آب رسانی شهرک، تکمیل، اصلاح و اتصال به آب دائمی با هزینه‌ای بیش از ۳ میلیارد ریال و پروژه عملیات شبکه برق و روشنایی با هزینه‌ی ششصد وپنجاه میلیون ریالی کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.

وی اشتغال در شرق استان اصفهان را از اولویت‌های کاری همکاران و مسئولین محترم دانست و گفت::امیدواریم زیر ساخت‌های مورد نیاز جهت افزایش فعالان اقتصادی کشور و بهره وری و تولیدات بیشتر داخلی صورت پذیرد.

آقای عسکری معاون بهره برداری شرکت گاز اصفهان در ادامه گفت::هم اکنون ۱۵ هزار صنعت بزرگ و کوچک با استفاده‌ی بیش از ۲۱ میلیارد متر مکعب گاز در سطح استان مشغول به فعالیت هستند و بیش از سه برابر قطر کره زمین یعنی ۳۷ میلیون متر انشعابات گاز، سطح استان اصفهان را فراگرفته که به موجب آن ۹۹/۵ درصدجمعیت استان یعنی بیش از ۵ میلیون نفر در استان اصفهان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی بیان نمود: رعایت نکات ایمنی و مصرف بهینه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و رعایت اصل اقتصاد مقاومتی می‌بایست در دستور کار تولید کننده و مصرف کننده قرار گیرد. مشترکین صنعتی و خانگی توجه داشته باشند قبل از حفاری انشعابات، استعلام‌های لازم را از اداره گاز و کمیسیون حفاری اتخاذ کنند.

امام جمعه شهر تودشک در پابان اظهار نمود: دفاع از حقوق محرومین و سرمایه گذاران صنعتی می‌بایست بیش از پیش توسط بانک‌ها و موسسات بانکی رعایت شود چرا که بعد از بستر سازی و خدمات اولیه، تولید کنندگان جهت ادامه، دوام و فعالیت با نرخ‌های غیر قابل باور سود وام بانک‌ها مواجه می‌شوند که انصاف نیست.

انتهای پیام/پ

پروژه گاز رسانی شهرک صنعتی تودشک

 

برچسب ها: گاز ، دهه فجر 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.