سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی بیانیه بسیج دانشگاه مطرح شد:

معیشت یا سخنرانی، دغدغه مردم چیست؟

در پی برخی موضع‌گیری‌های نمایندگان مجلس درباره لغو سخنرانی اخیر رئیس مجلس، بسیج دانشجویی طی بیانیه‌ای برخی انتقادات را مطرح کردند.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درپی لغو سخنرانی علی لاریجانی در کرج، برخی از نمایندگان مجلس با عنوان حفظ شان مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد قضایی با مسببان این اتفاق شدند.

بسیج دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه علم و صنعت طی بیاینه ایی مشترک خطاب به ۱۹۱ نماینده مجلس که خواستار رسیدگی به موضوع لغو سخنرانی رئیس مجلس در روز ۲۲ بهمن شده اند واکنش نشان دادند؛ متن بیانیه به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

با کمال تاسف چند روز گذشته شاهد موج رسانه‌ای به شدت وحدت شکنانه‌ای هستیم، هجمه‌ای وسیع از روزنامه‌های زنجیره‌ای تا رسانه‌های لندنی مزدور انگلیس خبیث و اجیر شده آل سعود، که دقیقا پس از پیام رئیس مجلس مبنی بر لغو سخنرانی خود در شهر کرج به راه افتاده است. پیامی که در آن دلیل لغو سخنرانی را حفظ وحدت دانسته بودند! ایشان که به عنوان رئیس یکی از ارکان جمهوری اسلامی، فکر وحدت را داشتند، نمی‌دانستید اینگونه پیام دادن چه تبعات منفی وحدت شکنانه‌ای دارد؟

مردم و دانشجویانی که ابزاری جز قلم و بیانیه برای ابراز نظر خود ندارند حالا توسط وسیع‌ترین دستگاه‌های تبلیغاتی، پرتیتراژترین روزنامه و بلندترین بلندگو‌ها متهم به "جریان تندرو" و "گروه‌های فشار" شدند و برای کسانی که دغدغه‌ای جز اسلام و انقلاب ندارند، با ادبیاتی سخیف و زشت " چنگ و دندان" فرض کرده‌اند! آخر چگونه است که این مردم و دانشجویان هم به گروه فشار متهم و هم از طرف اشخاص معلوم الحالی به پیگیری قضائی تهدید می‌شوند!

عجیب است در حالی که این مردم عزیز و شریف امروز در یکی از آزمون‌های دشوار پس از انقلاب که بی ارتباط با بی‌کفایتی برخی از مسئولین نیست متحمل مصائب اقتصادی عدیده هستند، ناگهان انصراف خود آقای لاریجانی از سخنرانی، تحت عنوان " لغو سخنرانی لاریجانی در کرج" بحث داغ اول کشور می‌شود!

اگر برای آقایان درک عدم مقبولیتشان تا بدین حد برایشان گران آمده است کافی است سری به صفوف خرید گوشت، دانشجویان متقاضی کار، کارآفرینان و صاحبان مشاغل و کسب و کار بزنند و از آن‌ها بپرسند دغدغه و مشکلشان چیست و "سخنرانی یا عدم سخنرانی ایشان" دغدغه چندم این مردم است؟

بهتر است نمایندگان مجلس شورای اسلامی خوب بدانند در حاضر دغدغه اصلی آن‌ها بایستی معیشت مردم باشد نه سخنرانی و یا لغو سخنرانی کسانی که با رفتار و کردار غیر انقلابی و البته ضعیف در عملکرد، کار را بدین مسیر کشانده اند که امت متدین و انقلابی خواستار آن هستند که با غیر آن‌ها جشن چهل سالگی عزت و احترام انقلاب اسلامی را به سور و نشاط بگذرانند. مهم است نمایندگان مجلس سیاسی بازی‌های رسانه‌ای را کنار گذاشته و بجای پرداختن به این گونه مسائل و انحراف اذهان عمومی از موضعات داغ اولویت دار کشور، وضعیت ناگوار معیشت مردم و اقتصاد کشور را که در اوضاع نابسامانی به سر می‌برد را حل و فصل نمایند.

عجیب است، امام جمعه محترم کرج که در نمازجمعه هفته اخیر با اشاره به اعتراضات در بیانیه‌ها و طومار‌ها بسنده کردند و اظهارنظر در این باره را به نمازجمعه آینده موکول کردند، تحت آماج هجمه‌ها قرار گرفتند و صبر ایشان را به اولتیماتوم تعبیر کردند! اقدام منطقی ایشان که شاید با نگاهی دور اندیشانه از ایجاد فضای ملتهب و دوقطبی در روز ۲۲ بهمن ماه جلوگیری کردند را به گونه‌ای دیگر جلوه دادند. ننگ بر این قلم‌های ارزان و دهان‌های لق که جز برای منافع شخصی و جناحی تکان نمی‌خورد!

به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب، امت حزب الله و دانشجویان انقلابی در برابر این آزمون، وعده الهی " وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ " را صادق خواهند یافت و به برکت تکلیف گرایی، در سایه حمایت و راهنمایی‌های رهبر انقلاب، بیش از پیش آسیب‌ها و مشکلات را پیگیری و مطالبه خواهند کرد و هیچ مسئول بی کفایت، محافظه کار و ناکارآمدی از تیغ مطالبات در امان نخواهد ماند.

انتهای پیام/

لغو سخنرانی علی لاریجانی در کرج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
این نماینده ها دقیقا همان کسانی هستند که با کمک جناب لاریجانی در 20 دقیه برجام را تصویب کردند