سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد:

۲۲ بهمن، معجزه بزرگ الهی بود

امام جمعه یزد گفت: حضور باشکوه مردم در یوم الله ۲۲ بهمن موجب اقتدار ایران اسلامی در برابر استکبار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله ناصری امام جمعه یزد در خطبه های امروز نماز جمعه شهر یزد با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ، معجزه بزرگ الهی بود که برای مردم ایران اتفاق افتاد.

آیت الله ناصری با بیان اینکه انقلاب اسلامی شالوده رژیم دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را برچید افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ، انگیزه الهی ، وحدت مردم و حکومت الهی بر مبنای مبانی اسلامی بود.

امام جمعه یزد با اشاره به نقش استکبار در زمان طاغوت و چپاول سرمایه های ملت ایران افزود: پیش از انقلاب ، آمریکا و غرب اجازه رشد و پیشرفت را به ما نمی دادند، اما حالا به برکت انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته به دستاوردهای چشمگیری دست یافته ایم.

خطیب نماز جمعه یزد گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب اقتدار ایران اسلامی و قدرت مسئولان در برابر زورگویی های دشمنان می شود.

وی همچنین به سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی ره اشاره کرد و افزود: حرکت همافران نیروی هوایی، حرکتی خدایی و بزرگ بود، نیرویی که در دفاع از کیان اسلامی مقتدر و فداکار است و به پیشرفت های عظیمی دست یافته است.

تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س و بیان ویژگی های آن بانوی بزرگوار از دیگر مباحثی بود که آیت الله ناصری به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.