سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

در لایه راهبردی اقتصادمان پیشرفت‌هایی فوق تصور دشمن داشته ایم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:ایران در سال‌های گذشته پیشرفت‌های چشمگیری در بخش‌های مختلف داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به جایی رسیده که دشمنان اعتراف می‌کنند به فکر براندازی در ایران نیستند و می‌گویند ما می‌خواهیم با مردم صحبت کنیم و در این راستا در حال شبه سازی هستند.

وی افزود: دشمن رسانه ها، فضای مجازی و روزنامه‌ها را در اختیار گرفته و تلاش می‌کند سخن خود را به ذهن مردم پمپاژ کند تا از این طریق با ایجاد نارضایتی به اهداف خود برسند.

عضو مجلس شورای اسلامی گفت: باید پیش از دشمن خودمان باید بپرسیم طی ۴۰ سال گذشته ضعف‌های کشور چه بوده و چه باید بکنیم تا بتوانیم موانع پیش روی ملت را برداریم تا پیشرفت سریعتر انجام شود.

بحرینی اظهارکرد: در حوزه اقتصاد کشور باید بگوییم ما در بخشی از اقتصاد موفق بوده ایم و در بخش دیگر آن نتوانستیم خوب عمل کنیم. امروز اقتصادی که متکی بر دانش نباشد نمی‌تواند پیشرفت کند و به جایی نخواهد رسید.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: ما در لایه راهبردی اقتصادمان پیشرفت‌هایی فوق تصور دشمن داشته ایم و حتی کسانی که چشم دیدن کشور را ندارند اعتراف کردند دانش اقتصادی ایران بسیار بالاست.

وی گفت:ما در فناوری نانو در رتبه ششم دنیا قرار داریم و در فناوری هسته‌ای نیز جزو ۹ کشور دارای چرخه کامل هسته هستیم و دشمن باور نمی‌کند ما به این سطح از تکنولوژی رسیده ایم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز اگر در کشور تورم یا بیکاری نداشتیم و همه چیز خوب بود من به عنوان یک استاد اقتصاد نگران آینده کشور بودم، زیرا اینگونه اقتصاد پشتوانه ندارد و فاقد لایه راهبردی و علم و دانش اقتصادی است.

بحرینی ادامه داد: اقتصاد ایران در رتبه هجدهم دنیا وجود دارد و در حوزه سلول‌های بنیادی نیز در رتبه دوم قرار داریم و این افتخارات نتیجه تلاش همه مردم و مسئولان است.

وی بیان کرد: طبق گزارش بانک جهانی ایران پس از انقلاب در شاخص‌های رشد توسعه انسانی ۱۱ برابر میانگین جهانی پیشرفت کرده است که این آمار کمتر به اطلاع مردم می‌رسد. البته کسی منکر مشکلات نیست و با این همه توانمندی نباید مردم ما با این مشکلات مواجه باشیم.

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فشار‌های که در مقطع کنونی بر ایران وارد می‌شود در بیشترین حد خود طی ۴۰ سال گذشته است و آن‌ها همه بضاعت خود را برای ضربه زدن به ایران به کار گرفته اند.

انتهای پیام//ج. ر/پ

سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.