نماینده مجلس شورای اسلامی از روند اجرایی پروژه شلوغ بازار گلشهر در منطقه پنج شهری مشهد بازدید کرد.

منطقه گلشهر در راستای شهرسازی مدرن حرکت می‌کند/ پروژه شلوغ بازار گلشهر، نیازمند پشتکار عزم جدیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حسین زاده بحرینی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: این منطقه برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیازمند فعالیت‌های گسترده‌تر وبی وقفه است تا شاهد رشد وتوسعه زیرساخت‌های شهری باشد.

وی در بازدید از پروژه ساماندهی شلوغ بازار اظهار داشت: قطعا این پروژه در ارتقا شاخص‌های رشد و توسعه شهری بسیارموثر است و با این کار تحولی در منطقه ایجاد خواهد شد.

بحرینی تغییر اساسی در منطقه را ضروری دانست و تصریح کرد: این منطقه باید به سوی شهرسازی مدرن حرکت کند و این نوع مغازه‌های قدیمی مانند شلوغ بازار که اکنون شهرداری با آن روبروست نیازمند عزم جدی برای رفع آن است.

وی ادامه داد: رسیدگی به این پروژه‌ها و ساماندهی منطقه در جهت زیبا سازی و آسایش ساکنان منطقه قطعا نیازمند پشتکار و عزم جدی است.

حسین عبدالله زاده شهردار منطقه پنج شهرداری مشهد نیز در خصوص ساماندهی شلوغ بازار اظهار داشت: این پروژه با هدف زیبا سازی منظر شهری، کاهش بار ترافیکی در محله، کاهش آلودگی هوا و ایجاد جاذبه گردشگری با قرارداد ٢٦میلیارد ریالی در حال اجراست.

وی به روند اجرایی پروژه اشاره کرد و گفت: پروژه در سه فاز عملیاتی خواهد شد که هم اکنون در فاز نخست به پیشرفت ٩٠درصدی رسیدیم در این مرحله جوی و کانال‌ها ساخته شده و در فاز‌های بعدی کف سازی و بدنه سازی مغازه‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام//آ. ف


پیشرفت ۹۰ درصدی فاز نخست پروژه شلوغ بازار گلشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.