سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح «پاتوق فرهنگی مثبت کتاب» در کتابخانۀ امام‌رضا (ع) در قوچان

رئیس مجتمع فرهنگی و کتابخانۀ امام‌رضا (ع) قوچان گفت:، با اجرای طرح «پاتوق فرهنگی مثبت کتاب»، این کتابخانه کتاب و مثبت‌اندیشی را به میان جوانان و نوجوانان قوچانی آورده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، بهرام هراتی رئیس مجتمع فرهنگی و کتابخانۀ امام‌رضا (ع) قوچان گفت: پاتوق فرهنگی مثبت کتاب در این کتابخانه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: سه برنامۀ مجزا در این طرح به صورت هفتگی در کتابخانه کتابخانۀ امام‌رضا (ع) برگزار می‌شود که «دخترانۀ بهترین کتابی که خوانده‌ام» در روز‌های شنبه یکی از آنهاست.

هراتی ادامه داد: برنامۀ مثبت‌اندیشی وتوسعۀ فردی به علاوۀ فن بیان و تفکر خلاق میهمان چهارشنبه‌های این کتابخانه است که افراد با رویکرد ذهنیت مثبت به استعداد‌ها و توانایی‌های هر فرد در محیط و شرایط مختلف به گفتگو می‌پردازند.

رئیس مجتمع فرهنگی و کتابخانۀ امام‌رضا (ع) قوچان افزود: «مثبت کتاب» عنوان برنامۀ پنج‌شنبه‌های این کتابخانه است که در این جلسه، اعضا پیرامون کتابی که از هفتۀ قبل معرفی و طی هفته مطالعه شده گفتگو و تبادل‌نظر می‌کنند.

وی در ارتباط با طرح پاتوق فرهنگی مثبت کتاب، گفت: این طرح رویکردی جدید در مجتمع فرهنگی و کتابخانۀ امام‌رضا (ع) قوچان است که به درخواست اعضا و هم‌زمان با هفتۀ کتابِ سال جاری آغاز شد و تاکنون ۱۵ برنامه از آن اجرا شده است.

گفتنی است مجتمع فرهنگی و کتابخانۀ امام‌رضا (ع) قوچان واقع در بلوار مصلی، همه‌روزه به‌جز ایام تعطیل از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۹:۳۰ به علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی در گروه‌های سنی مختلف ارائۀ خدمات می‌دهد.


انتهای پیام//م. ص.
 


اجرای طرح‌های فرهنگی در کتابخانۀ امام‌رضا (ع) قوچان

برچسب ها: کتاب ، کتابخوانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.