نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با اعتماد به نیرو‌های جوان و خوش فکر می‌توان به اهداف انقلاب اسلامی دست پیدا کرد.

باید به جوانان فرصت دهیم/ مشارکت مردم در امور فرهنگی اصل مهمی برای کشور محسوب می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه بزرگترین کتابخانه عمومی کشور با بیان اینکه مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام است گفت: امروز در مشهد اتفاق خوبی افتاده است و امیدواریم کتاب و کتابخوانی در مشهد بیش از پیش، توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: قبل از انقلاب آنچه که به جوانان القا می‌شد این بود که ایرانی نمی‌تواند، اما چنانچه که میبینیم بعد از انقلاب اسلامی، ایرانی به هر آنچه که اراده کند دست می‌یابد و این مساله با وقوع انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت شد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت سرانه کتابخوانی در خراسان رضوی گفت: ما نسبت به سرانه کتابخانه عمومی صرف نظر از بخش خصوصی در استان فاصله داریم که باید برای این موضوع برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.

پژمانفر افزود: در امور فرهنگی بخصوص در زمینه احداث کتابخانه، خیران همواره یاری رسان هستند و تلاش می‌کنیم با تصویب قوانینی در مجلس، فرآیند امور را برای خیران تسهیل کنیم.

محمد رضا کلایی شهردار مشهد هم در این مراسم با قدردانی از تلاش تمامی مسئولان مربوطه در تکمیل این پروژه گفت: این پروژه برای مردم و سرمایه‌ای برای آنان است و امیدواریم گامی موثر در توسعه فرهنگ کتابخوانی برای مردم عزیز مشهد باشد.

انتهای پیام// ز. م
 

کتابخانه مرکزی مشهد سرمایه‌ای برای مردم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.