سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

#می_آیم_چون |دلایل حضور کاربران در راهپیمایی ۲۲ بهمن +تصاویر

کاربران فضای مجازی در آستانه‌ی سالروز چهل سالگی انقلاب اسلامی با هشتگ #می_آیم_چون، از دلایل حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انقلاب عظیم ملت شهید پرور ما برگرفته از مکتب اهل‌بیت(ع) و قیام عاشورا است و اینک چهلمین سالگردش با ایام فاطمیه و شهادت سیدة النساء العالمین (س) اولین مدافع حریم امامت و ولایت تقارن پیدا کرده است. ملت مؤمن ما ضمن برگزاری مجالس سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور قدرتمند و چشمگیر در همه شهرها و روستاها،در 22 بهمن  چون همیشه به حمایت از نظام اسلامی برمی‌خیزند و وفاداری خویش را به راه امام بزرگوار و شهدای همیشه جاوید و رهبری حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای در عمل ثابت ‌می‌نمایند.

انقلاب اسلامی که در اثر مجاهدت و ایمان مردم و رهبری حضرت امام خمینی(ره) به وقوع پیوست اکنون در چهل سالگی خود به بلوغ و کمال رسیده است. ۴۰ سال ایستادگی و صبر انقلابی در برابر گسترده‌ترین توطئه‌ها و سهمگین‌ترین دسیسه‌ها جایگاه عظیمی به جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان داده و ایران را خار چشم جبهه ظلم و استکبار کرده است.

کاربران فضای مجازی هم در جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با هشتگ #می_آیم_چون به استقبال بزرگترین راهپیمایی ملت ایران در 22 بهمن رفتند و از دلایل حضور باشکوه و پر رنگ خود در این راهپیمایی سخن گفتند. کاربران فضای  مجازی همچنین قصد دارند تا روز راهپیمایی 22 بهمن این هشتگ را به مباحث داغ توییتر و فضای مجازی بدل کنند. در ادامه تعدادی از پست های کاربران با هشتگ  #می_آیم_چون و دلایل حضورشان در این راهپیمایی را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
می آیم تا سیلی به زورگویان بزنم
ناشناس
۱۳:۲۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
آمدم ...چون
خواستم به افراد به ظاهر متفکرغربی و آمریکایی واربابابانشان بفهمانم
تئوری های شما برای ایجاد اختلال درایران، درمقابل فهم گسترده ایرانیان غلط از آب در آمده و در خواهد آمد...
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
می آیم چون دینم،منطقم،احساسم،عقلم،وجدانم،صلاحم،عاقبت به خیر شدنم،ایمانم،غرورم،امنیتم،و....در گوشم فریاد میزند برو.
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
می آیم چون کشورم و رهبرم را دوست دارم.