سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از قصه گوی قصه‌های ظهر جمعه در شیراز

در مراسمی با عنوان چهل قلم از محمدرضا سرشار نویسنده و قصه گوی استان فارسی برنامه ظهر‌های جمعه رادیو تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روح الله منوچهری مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در مراسمی با عنوان چهل قلم از سلسله برنامه‌های ویژه تجلیل از اهالی قلم برجسته کشور و تقدیر از محمدرضا سرشار نویسنده و قصه گوی استان فارسی برنامه ظهر‌های جمعه رادیو گفت: این برنامه‌ها برای تقدیر از نویسندگان متعهد و برجسته در همه استان‌های کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: استاد سرشار ۱۵۰ کتاب را تالیف کرده و به عنوان یک نویسنده و قصه گوی انقلاب کاری کردند که حتی مقام معظم رهبری در خصوص وی بیان کرد: ایشان حق بزرگی به ادبیات انقلاب دارند.

زهرا افتخاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس نیز در این مراسم تصریح کرد: قصه‌های استاد سرشار بسیاری از مفاهیم ارزشمند و عبرت آمیز را به دنیای کودکانه انتقال می‌داد.

محمدرضا سرشار نویسنده و قصه گوی استان فارسی برنامه ظهر‌های جمعه رادیو نیز در این مراسم اضافه کرد: در دوران جوانی برای ما استقلال و آزادی مسئله بود، اما خدا را شاکرم که چهل سال است از این‌ها بهره می‌بریم.

در این مراسم نویسنده و قصه گوی استان فارسی برنامه ظهر‌های جمعه رادیو بخشی از کتاب هستم و می‌روم را برای حاضران خواند و قصه گویی کرد.

گفتنی است، چهل قلم برنامه‌ای است که به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور برگزار می‌شود و طی آن از ۴۰ تن از اهالی قلم برجسته ۳۱ استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ت

تجلیل از قصه گوی قصه‌های ظهر جمعه در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.