هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) با موضوع پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در شیراز برگزار می‎شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: شناسایی و معرفی استعداد‌های ناب و خلاق دانشجویی در زمینه فیلم کوتاه، فیلم نامه و عکس و همچنین تقویت فضای پویا و پُرنشاط اجتماعی در بدنه دانشگاهی به عنوان یکی از عوامل بازدارنده از آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی از اهداف راهبردی این دوره جشنواره است.

وی افزود: شناسایی، حمایت، تقدیر و پرورش استعداد‌های درخشان حوزه فیلم و عکس و همچنین ایجاد فضای پر شور و نشاط در بین دانشجویان سراسر کشور با رقابت در یک عرصه فرهنگی و هنری از مهم‌ترین اهداف این جشنواره خواهد بود.

ابراهیمی با اشاره به برگزاری جشنواره در هفته اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ به میزبانی دانشگاه شیراز، ادامه داد: این جشنواره با حمایت اداره‌کل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر و اداره‌کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه شیراز ویژه دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: به سبب اهمیت پرداختن به موضوع پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و سایر آسیب‌های اجتماعی با استفاده از زبان هنر، این موضوع در قالب بخش ویژه جشنواره هشتم قرار می‌گیرد.

ابراهیمی یادآور شد: آخرین مهلت ثبت آثار ۴ اسفند ماه ۱۳۹۷ و آخرین مهلت ارسال فیلم، عکس، فیلمنامه، ۱۱ اسفند ماه ۹۷ است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی http://omidfestival.ir مراجعه و یا با شماره ۰۷۱۳۶۲۶۹۳۲۱ تماس بگیرند.
انتهای پیام/م

جشنواره فیلم و عکس امید در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار