سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی است

جانشین فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهید نیاستی در شهرستان رامسر، گفت: تکریم خانواده شهدا یک تکلیف دینی و الهی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهید سیدعلی نیاستی با بیان اینکه شهداء عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا محقق کردند، گفت: امروز امنیت حاکم بر جامعه و پیشرفت‌های علمی، فن آوری و اقتصادی کشور محصول فداکاری و اخلاص شهداست.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهداء بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب اند، افزود: خانواده شهداء مظهر صبر و شکیبایی هستند و تکریم شهداء و خانواده شهداء یک ضرورت و یک وظیفه دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسؤولان است.

سرهنگ مفخمی خانواده شهدا و جانبازان را سرمایه‌های عظیم کشور دانست و گفت: اکنون همه ما باید خود را مسئول حراست از دستاورد‌های انقلاب، که در حقیقت دستاورد خون شهیدان ماست، بدانیم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

 

دیدار فرمانده انتظامی سیمرغ با خانواده‌های معظم شهدا

سرهنگ محمد راعی خناری فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان حاجیان و جانبازی گفت: امنیت امروز جامعه مرهون خون شهیدان است.

وی افزود: اعتلای انقلاب اسلامی و به ثمر نشستن این درخت تنومند نشان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهیدان است که همیشه مدافع اسلام و انقلاب بوده و با نثار خون خود این نهال را ابیاری کردند تا امروز به کوری چشم دشمنان پابرجا بماند.

سرهنگ راعی گفت: شهداء جان خود را در راه حفظ امنیت و سلامت جامعه اسلامی و اعتلای اسلام و نظام اسلامی فدا کردند تا امروز امنیت در جامعه ما برقرار باشد و در سایه همین امنیت شاهد تلاش و کوشش اقشار مختلف مردم در اجتماع باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ افزود: خانواده شهداء مایه افتخار و مباهات در جامعه هستند و ما به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی باید به بهترین نحو حق شهداء و خانواده انان را ادا و ادامه دهنده راه این عزیزان والامقام باشیم.

وی با بیان اینکه شهداء در سربلندی و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش مؤثری دارند، تاکید کرد: ادامه دادن راه شهداء و امام راحل که از انقلاب و اسلام حمایت کردند بر همه ما واجب است.

 

جانبازان مایه زینت و سربلندی کشورند

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا در دیدار با جانباز ابراهیم شیخی گفت:: بزرگترین نعمت دنیوی انسان همان جان شیرین است که شهدا و جانبازان سرافراز با ایثار بهترین داشته خویش، مایه افتخار و سربلندی کشور عزیزمان شدند و همگی باید قدر دان این عزیزان باشیم.

وی با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران مایه زینت و سربلندی جامعه هستند، افزود: این عزیزان در راه حفظ امنیت و آرامش جامعه اسلامی جانفشانی کردند تا امروز امنیت بی نظیر در جامعه ما برقرار باشد و در سایه همین امنیت شاهد پیشرفت روزافزون کشور هستیم.

 

شهادت در راه خدا افتخار ابدی است

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در دیدار با خانواده شهید"حمیدی"، گفت:شهادت در راه خدا زندگی افتخارآمیز ابدی است و خانواده‌های شهداء مروجین اصلی فرهنگ ایثار و شهادتند.

وی افزود: آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است، ثمره خون پاک شهیدان است و باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی به سمت پیشرفت و تعالی انسانی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: فرهنگ شهادت، ایثار و ازخودگذشتگی یکی از عوامل اصلی پیروزی ما در برابر ابرقدرت‌ها بوده است.

سرهنگ خادمی با اشاره به جایگاه والای خانواده شهداء به عنوان اسوه ایثار و از خود گذشتگی، افزود: خانواده‌های شهداء در سخت‌ترین شرایط و با تحمل تمام مشکلات و مصائب امروز نه تنها الگو و اسوه ایثار و از خود گذشتگی برای ملت ایران هستند.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: نیروی انتظامی ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.