سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مانور عملی کار با خاموش کننده‌های دستی در ساری

شانزدهمین دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان داوطلب در پارک صفرآباد ساری برگزار شد.

حسام حسینی سرپرست اداره پیشگیری و آموزش آتش نشانی ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  از برگزاری شانزدهمین دوره مقدماتی آتش نشانان داوطلب در ساری خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از روز شنبه ۱۳ بهمن ماه آغاز شد و تا ۲۱ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هیجده شهروند شرکت کننده در این دوره با اصول و مبانی مقابله با آتش، کار با خاموش کنند‌های دستی، مباحث اصول و مبانی نجات و کمک‌های اولیه و مقدماتی را بطور کامل فرا گرفتند.

حسینی گفت: شهروندان شرکت کننده در این دوره با مقدمات ایمنی آشنا شده و با فرا گیری آن، ضمن شناخت مخاطرات محیطی، شرایط ایجاد اقدامات پیشگیرانه در محیط اطراف خود را جهت جلوگیری از وقوع حادثه فراهم می‌آورند.

سرپرست اداره پیشگیری و آموزش آتش نشانی ساری افزود: قبول شدگان آزمون دوره مقدماتی آتش نشان داوطلب موفق به اخذ مدرک گواهی پایان دوره مذکور (سطح ۳ اتش نشان داوطلب) خواهند شد و می‌توانند در دوره‌های نیمه پیشرفته و پیشرفته شرکت کنند.

وی گفت: این دوره‌ها کاملاً رایگان است و تجربه نشان داده افرادی که با این مباحث آشنا شده بودند در مواجهه با حوادث موفقتر عمل کرده اند.
انتهای پیام/آ

برگزاری شانزدهمین دوره آموزش مقدماتی آتش نشانان داوطلب در ساری

برچسب ها: آتش نشان ، دهه فجر97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.