سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار شهر نیر:

دستاورد‌های انقلاب اسلامی تبیین شود

شهردار شهر نیر گفت: دستاورد‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف به نحو شایسته به مردم معرفی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، جاسم زارع شهردار شهر نیر در نشست خبری  با اصحاب رسانه  با اشاره به اینکه خدمات و دستاورد‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف گفت: نباید دستاورد‌هایی که انقلاب اسلامی برای ایران داشته را به فراموشی سپرد.

وی با اشاره به اینکه بهداشت و سلامت مردم همواره از بنیادی‌ترین مباحث مهم اقتصادی و اجتماعی هر جامعه محسوب می‌شود، افزود: احداث و افتتاح ساختمان بیمارستان طوبی با همکاری خیر محترم یکی از گام‌های موثر و اثر گذار در شهر نیر بوده است.

زارع گفت: احداث یک ایستگاه آتش نشانی و خرید ماشین آلات و تجهیزات اطفا حریق از اقدامات صورت گرفته از سوی  شهرداری است.

وی افزود: احداث پنج پارک درون محله ای، احداث میدان‌های امام علی، میدان معلم و میدان، ولی عصر و بلوار امام زاده سید جعفر، احداث و تکمیل مساجد و تکیه گاه‌ها از دیگر برنامه‌های عمرانی شهرداری در سال‌های پس از انقلاب اسلامی است.

وی به کمبود فضا در آرامستان این شهر، اشاره و بیان کرد : تمامی امکانات زیر ساختی و مناسب در آرامستان برای خاکسپاری اموات فراهم شده و ۱۰۰ قطعه قبر پیش ساخته در این آرامستان وجود دارد.

زارع با بیان اینکه شهرداری آمادگی حمایت از تمامی سرمایه گذاران داخلی و خارجی را دارا است، افزود: تمامی سرمایه گذارانی که تمایل به همکاری با شهرداری شهر نیر دارند، می‌توانند به شهرداری این شهر مراجعه کنند.

شهردار نیر تصریح کرد: تامین روشنایی معابر میدان‌های سطح شهر، احداث پارک در بافت‌های فرسوده و تاریخی، اجرای طرح تفکیک زباله و زیبا سازی و مبلمان شهری از جمله برنامه‌ها آینده شهرداری است.

شهر نیر که در ۸۰ کیلو متری مرکز استان قرار دارد، دارای روستا‌های سرسبز و خوش آب و هوای زیادی است که از آن جمله می‌توان از روستای دیدنی و زیبای پندر، چاهوک، سخوید، بنادکوک و بیداخوید نام برد.

انتهای پیام/ی

دستاورد‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف  به مردم معرفی شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.