استاندار یزد گفت: تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری استان برای سرمایه گذاری و اشتغال بدون محدودیت وقت فعالیت کند.

تلاش در عرصه اشتغال و سرمایه گذاری بالاترین جهاد استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد طالبی  استانداریزد در نشست شورای اداری شهرستان میبد گفت: امروز هیچ جهادی بالاتر از قدم زدن در عرصه اشتغال و سرمایه گذاری نیست و هیچ فعالیتی در شرایط فعلی نمی‌تواند مهجور درگاه حق باشد از این جهت بدون هرگونه محدودیتی در خدمت هستیم تا بتوانیم در جهت رفع مسائل ومشکلات آن‌ها قدم برداریم .

وی افزود: سرمایه اجتماعی از دست آورد‌های بارز انقلابی در شهرستان میبد و از ویژگی‌های بارز آن  است چرا که انقلاب اسلامی جوشش سرمایه اجتماعی در کشور بود شکل گیری این سرمایه در کشور  در کل کشور یک باره دیده می‌شود و تا سال‌های طولانی دراوج قرار خواهد داشت.

طالبی با بیان اینکه شکل گیری سرمایه  اجتماعی ما را از بحران‌های دوران انقلاب نجات داده است و بهترین کمک کار ما در دوران پرفروغ دوران دفاع مقدس بوده و باعث تحمل و مدارا و مقاومت در برابر انواع توطئه‌های دشمنان در طول چهل سال بوده است گفت: توطئه‌های دشمن به صورت تحریم‌های ظالمانه بوده تا مارا از ادامه دادن مسیر بازدارند.

وی افزود: سرمایه اجتماعی مهمترین عنصر آن اعتماد به نظام و مسئولان و اعتماد بین فردی است که توانست کشور را سربلند  نگه دارد، اما در تلاش‌های جدید دشمن و دوره جدید تحریم‌ها دشمن این سرمایه اجتماعی را هدف قرار داده است از یک طرف اعمال فشار اقتصادی و از طرف دیگر هدف قرار دادن اعتماد جامعه است.

استاندار یزد با اشاره به آنکه ابزار جدید دشمن آن است که در صف متحد ملت خلل ایجاد کند و جامعه را عاری از اعتماد کند و بتواند با بی پشتوانه کردن جمهوری اسلامی به اهداف خود دست تصریح کرد: تمام حرکت‌هایی که از سوی دشمن صورت می‌گیرد چه به صورت نرم و وچه به صورت سخت بحث اعتماد عمومی جامعه و خوشه دار کردن آن مورد هدف آن است و دشمن تمام ابزار‌های خود از قبیل: جنگ، تحریم اقتصادی و غیره را به کار گرفته است.

 اشتغال  اولویت  اول مسئولان باشد

طالبی با بیان اینکه مساله اشتغال جز، اولویت ما در استان یزد است، گفت: تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های اداری استان موظفند برای بحث سرمایه گذاری و اشتغال بدون محدودیت در وقت فعالیت کند.

طالبی در ادامه بیان داشت: باید دانست امروز مهمترین وظیفه ما افزایش اعتماد و امید جامعه نسبت به آینده است واگر در مسیری قدم برداریم که فعالیت وحرف ما موجب ناامیدی و سلب اعتماد مردم بشود دقیقا در زمینی بازی می‌کنیم که دشمن آنرا آماده کرده و ما در آن درحال فعالیت هستیم.

وی راه عبور از مشکلات و مسائل و تحمل مشکلات را ارتقاء اعتماد و افزایش امید در جامعه دانست و گفت: گرچه امروزه ضعف و مشکلاتی وجود دارد، اما می‌توان امیدمان را نسبت به آینده و شرایط پیش رو زنده نگه داریم و با تلاش در عرصه‌های مختلف و خدمت صادقانه به مردم و پاسخگویی مسئولانه به مردم شرایطی فراهم کنیم که انسجام و قوام جامعه حفظ بشود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار