سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بسیج اصناف کشور در بیرجند؛

مبارزه با گران فروشی باید از سوی بازاریان انجام شود

رئیس بسیج اصناف کشور با اشاره به اینکه باید مبارزه با گرانفروشی از سوی خود بازاریان انجام شود،گفت:بازاریان با عرضه مناسب اجناس باید محتکران را کنار بزنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حسن پور رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور شب گذشته در همایش اصناف شهرستان فردوس در محل هیئت ابوالفضلی این شهرستان گفت: اصناف از گذشته تاکنون در مسائل سیاسی روز آگاه و در مسائل انقلاب بصیر بوده اند و در حال حاضر نیز باید همینطور باشد.

وی به نقش بازار در پیشبرد مقاصد انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) همواره در سخنان خود از اصناف و بازاریان حمایت می‌کردند و اولین گروهی که به ندای امام در نهضت لبیک گفت: نیز بازاریان بودند.

حسن پور با اشاره به اینکه باید مبارزه با گرانفروشی از سوی خود بازاریان انجام شود، گفت:  بازاریان با عرضه مناسب اجناس باید محتکران را کنار بزنند و دولت نیز باید از بازار و فعالان اقتصادی حمایت کند.

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور همچنین با اشاره به حضور همیشگی بازاریان در عرصه‌های مهم افزود: اصناف و بازاریان بیش از ۱۱ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

حجت‌الاسلام بابایی امام جمعه فردوس نیز گفت: دو عامل رهبری و ولایت فقیه و بصیرت مردم برای ماندن در صحنه علت اصلی ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است.

رجب زاده رئیس اتاق اصناف فردوس نیز افزود: بالاترین آمار اشتغال کشور به عهده اصناف است که بار سنگینی را از دوش دولت برداشته و انتظار ما این است که قوانین بالادستی برای اصناف تسهیل شود.

میرزایی فرماندار فردوس نیز گفت: اصناف در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و امروز نیز این قشر نقش به سزایی در مسائل سیاسی و اجتماعی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/غ

بالاترین آمار اشتغال کشور به عهده اصناف است

برچسب ها: اصناف ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.