سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آدمک های استکباری همزمان با ۲۲ بهمن در کاشان دورریختنی می شود

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از مسابقه ساخت آدمک‌های استکباری، همزمان با روز ۲۲ بهمن ماه در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید ابوالفضل بنی حسینی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: علاقه مندان به حضور در این رقابت می توانند با استفاده از وسایل دور ریختنی مختلف اقدام به تهیه و ساخت آدمک ها و عروسک‌های مستکبران جهان کنند تا در روز 22 بهمن ماه با شرکت در راهپیمایی رقابت کنند.

وی با اشاره به برگزاری این رویداد به همت مجتمع فرهنگی هنری شهر معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان افزود: هدف از برگزاری این مسابقه شناسایی هرچه بیشتر چهره استکبار و زنده نگه داشتن شعارهای انقلابی و ضد استکباری است.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه شرکت در مسابقه "ساخت آدمک های استکباری" آزاد بوده و اقشار مختلف مردم می توانند در این رویداد شرکت کنند، افزود: آثار برگزیدگان به شرط حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه مورد پذیرش و داوری قرار خواهد گرفت.
بنی حسینی یادآورشد: شرکت کنندگان در مسابقه "ساخت آدمک های استکباری" باید آثار ساخته شده خود را همراه با درج نام و نام خانوادگی به غرفه این مسابقه واقع در ایستگاه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در میدان جهاد تحویل دهند.

وی با تاکید بر اینکه نتایج داوری در پایان راهپیمایی اعلام می شود، اظهار داشت: از برترین سازندگان "ساخت آدمک های استکباری" که به لحاظ محتوا و شکل ظاهری بیانگر چهره واقعی استکبار بوده و تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد با اهدای جوایز نفیس تقدیر می‌شود. 

 

انتهای پیام/م 

 

برگزاری مسابقه ساخت آدمک‌های استکباری، همزمان با روز ۲۲ بهمن ماه در کاشان

برچسب ها: شهرداری ، راهپیمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.