سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل گمرک مشهد:

ارزش تجاری خراسان رضوی مثبت است

مدیر کل گمرک مشهد گفت: ارزش تجاری خراسان رضوی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار است که آمار مثبتی است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امید جهان خواه مدیرکل گمرک مشهد با حضور در سامانه سامد گفت: بر اساس آمار ده ماهه، حدود ۲ میلیارد دلار صادرات از گمرک استان انجام شده است و حدود ۳۰ میلیون دلار هم کالا وارد کشور شده است که این کالا‌ها تنها کالا‌های تولیدی و کالا‌های واسطه‌ای برای تولید هستند.

وی تصریح کرد: باتوجه به بسته‌های حمایتی گمرکی جمهوری اسلامی ایران سرعت ترخیص کالا افزایش پیدا کرده است و همین امر موجب کاهش هزینه پایانی در کالا خواهد شد.

در ادامه مسعود مهدی زاده مدیر عامل شهرک‌های صنعتی با حضور در سامانه اطلاع رسانی مردمی دولت گفت: مسئولین حداقل یک روز درهفته باید وقتشان را به ملاقات عمومی با مردم اختصاص دهند.

وی تصریح کرد: با تمام مشکلات موجود ما نسبت به سال گذشته در زمینه سرمایه گذاری رشد ۱۰ درصدی داشته‌ایم و مشغول آماده‌سازی فضای مناسب برای واحد‌های تولیدی هستیم.

با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مقرر شده است مدیران به صورت برخط پاسخگوی مشکلات شهروندان باشند و مردم می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۱ مشکلات موردنظر خود رادر این حوزه به صورت مستقیم با مسئولان در میان بگذارند.

انتهای پیام//م.ن


پاسخگویی به خط مسئولین خراسان رضوی به شهروندان

برچسب ها: صادرات ، واردات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.