سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روس ها به دنبال قهرمانی جام جهانی در سردترین شهر جهان

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه از آمادگی تیمش برای کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی پس از 8 سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جامبولات تدیف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه اظهار داشت: پس از برگزاری رقابت های جام یاریگین، اردوی تیم ما از اوایل ماه فوریه (اواسط بهمن) برای شرکت در چهار مسابقه جام جهانی، قهرمانی اروپا، بازی های اروپایی بلاروس و رقابت های جهانی قزاقستان آغاز می شود.

وی ادامه داد: ما از سال 2011 میلادی در جام جهانی قهرمان نشده ایم و می خواهیم در یاکوتسک نتیجه خوبی کسب کنیم و اگر نیاز باشد از سعداله یف هم در ترکیب خود استفاده می کنیم.

تدیف تصریح کرد: ما چهار مسابقه مهم را پیش رو داریم اما رقابت های جهانی قزاقستان که گزینشی المپیک است مهمترین رقابت ماست و ما برای آماده سازی در آن، رقابت های جام جهانی و قهرمانی اروپا و دو مسابقه دیگر را مدنظر داریم.

وی تأکید کرد: از عملکرد کشتی گیران روس در جام یاریگین به خصوص خزریف در سنگین وزن راضی هستم و حضور ماگومد رسول قاضی ماگمدوف در وزن 70 کیلوگرم تصمیم درستی بود.

تدیف در پایان خاطرنشان کرد: نفرات حاضر در جام جهانی یاکوتسک سردترین شهر جهان (روزهای 25 و 26 اسفندماه) حتماً از جام یاریگین انتخاب نمی شوند و بهترین ترکیب را برای این مسابقات انتخاب می کنیم.


بیشتر بخوانید:فدراسیون کشتی چه زمانی صاحب رئیس می شود؟


انتهای پیام/

صحبت های جامبولات تدیف درباره وضعیت تیم ملی کشتی آزاد روسیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.