حمید بنی تمیم در مجمع انتخابات هیئت کشتی استان کردستان که در سنندج برگزار شد، گفت: ایجاد آرامش و همدلی در کردستان یکی از راه های رسیدن به رشد و پیشرفت این رشته در استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی درباره وضعیت کشتی در استان کردستان اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان و فدراسیون کشتی به دنبال افرادی هستند که بتوانند برنامه های خود را عملیاتی کنند.

وی تصریح کرد: با شناختی که از مجموعه مدیریتی استان دارم اختلافات موجود در هیئت کشتی کردستان از بین خواهد رفت تا کشتی کردستان به اوج برسد.

بنی تمیم تاکید کرد: کشتی کردستان با حضور افراد با استعدادی چون محمد چمن گلی، عبدالله عزیزی، جمشید خیرآبادی، سامان طهماسبی، سامان عزیزی، پیمان فقی سلیمانی، کیومرث آیت پناه، محمد رحیم پور، شهرام الیاسی و دیگر بزرگان این رشته ظرفیت توسعه و پیشرفت را دارد.

وی با تقدیر از زحمات رئیس پیشین هیئت اشرف هدایت نژاد، گفت: کشتی کردستان در کشور عقب نیافته است اما لیاقت آن بیش از حد موجود است و باید همه افراد دست به دست هم دهند تا کشتی کردستان رشد پیدا کند.

بنی تمیم دردخاتمه عنوان کرد: تلفیق برنامه هایی که در مجمع گفته شد منجر به رشد و توسعه کشتی کردستان خواهد شد.


بیشتر بخوانید:سرمربی فرنگی کاران امید، رئیس هیئت کشتی استان کردستان شد


انتهای پیام/

صحبت های بنی تمیم در مجمع انتخابات هیئت کشتی استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار