سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام دانش آموزان صیدون به اردوی راهیان نور

اعزام دانش آموزان پسر متوسطه دوم منطقه صیدون به اردوی راهیان نور صورت گرفت.

ستار آژند، مدیر آموزش و پرورش صیدوندر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: اعزام دانش آموزان پسر منطقه به اردوی راهیان نور با هدف آشنایی با فرهنگ شهادت انجام گرفت.

وی افزود: این اردو به منظور آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید عهد با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و زنده نگه داشتن یادوخاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس برگزار شده است.

وی ادامه داد: این اردوی فرهنگی رزمی با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حوزه بسیج دانش آموزی وآموزش وپرورش صورت پذیرفت.

گفتنی است: جمعی از مسئولان آموزش و پرورش منطقه ومدیران، معاونین و مربیان پرورشی مدارس دانش آموزان را همراهی می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه صیدون همچنین بیان داشت: کارگاه آموزشی پایه اول و ششم در ساختمان پژوهش سرای دانش آموزی برگزار شد.

آژند عنوان کرد: افزایش دانش شغلی، سطح کارایی و اثربخشی بابرگزاری کارگاه‌های آموزشی میسر می‌شود و با حضور و استفاده از این کارگاه‌ها می‌توان تا حدودی کمبود‌های علمی را جبران کرد.

وی افزود: دوره‌های ضمن خدمت و کارگاه‌های آموزشی نقش اساسی در کیفیت آموزشی داشته و تسهیل کننده ارائه روش‌های نوین تدریس می‌باشند.

ایزدپناه، کارشناس آموزش ابتدایی به اهمیت این کارگاه‌ها اشاره کرد و گفت: معلم باید به دنبال دانش افزایی باشد و کارگاه یک فرصت است، از این فرصت باید به بهترین نحو استفاده کرد.

در این کارگاه کتب ریاضی و فارسی پایه اول و ریاضی و علوم پایه ششم مورد بحث و بررسی گرفتند.

انتهای پیام/م

دانش آموزان صیدونی راهی اردو های راهیان نور شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.