مدیر آموزش و پرورش صیدون از برگزاری جلسه شورای آمزش و پرورش در این منطقه خبر داد.

غلام پرمون مدیر آموزش و پرورش منطقه صیدون در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  برنامه های شامل اردوی راهیان نور ، برگزاری المپیاد های ورزشی درون مدرسه ای، اجرای مانور زلزله در مدارس، برگزاری باشکوه 13 آبان ،برگزاری کلاس های کمک آموزشی برای دانش آموزان کنکوری، برگزاری کارگاه و همایش های آموزشی برای دبیران و آموزگاران، راه اندازی آزمایشگاه دانش آموزی اجرا شد.

وی افزود: طی چند روز آینده کلنگ زنی مدرسه خیر ساز روستای آبگرمک را در برنامه خواهیم داشت و پیگیر مشکلات مدارس در دست تعمیر نیز هستیم .

وی عنوان کرد: در جهت رفع مبادی بی سوادی در تلاش هستیم همه اولیا بی سواد را شناسایی کرده و در کلاس های سواد آموزی ثبت نام کنیم

پرمون با اشاره به آسیب های اجتماعی بیان داشت: این آسیب ها در نتیجه آگاه نبود افراد است که آسیب هایی جبران ناپذیر را به خود و خانواده وارد می کنند و باید نهادها و ادارت همت کنند تا آگاه سازی افراد و به خصوص دانش آموزان بهتر و بیشتر انجام شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش صیدون گفت: مدیران ادارات با توجه به فصل سرما در تدارک تهیه لباس گرم برای دانش آموزان کم بضاعت بوده تا آنان نیز بدون دغدغه به تحصیل بپردازند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.