سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه آمریکا:

سخنرانی ترامپ آغاز زودهنگام تبلیغات انتخاباتی بود

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه آمریکا، سخنرانی سالانه رئیس‌جمهور این کشور در کنگره را آغاز زودهنگام تبلیغات انتخاباتی توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، آدام ارلی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه آمریکا، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العربیه، درباره سخنرانی سالانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفت: سخنرانی طولانی ترامپ با تشویق نمایندگان جمهوریخواه همراه بود. او در ظاهر طوری عمل کرد که نشان دهد در عمل رئیس جمهور آمریکاست، اما درباره مضمون سخنانش باید بگویم که چیز جدیدی در آن وجود نداشت.

وی ادامه داد: همه منتظر بودند تا ببینند که آیا موضع قاطعی در برابر دموکرات‌ها اتخاذ خواهد کرد، اما زمانی که خواستار همکاری بین دو حزب شد، همه را غافلگیر کرد. ترامپ بدون نام بردن از دموکرات‌ها به آن‌ها حمله کرد. اگر بخواهم به این سخنرانی ترامپ نمره بدهم، نمره هفت از ده برای او در نظر می‌گیرم.

ارلی افزود: باید درک کنیم که سخنرانی ترامپ در ماه فوریه در واقع در چارچوب تبلیغات زودهنگام انتخاباتی او بیان شد. ترامپ تلاش کرد به آمریکایی‌ها بگوید که در ریاست جمهوری خود دستاورد‌های زیادی داشته است و اگر بار دیگر به من رای بدهید، دستاورد‌های بیشتری خواهم داشت. ترامپ به دموکرات‌ها درباره تحقیقات مربوط به همدستی با روسیه و تحقیقات درباره فعالیت‌های تجاری، حمله کرد. می‌توان گفت، ترامپ تبلیغات انتخاباتی خود را دو سال زودتر آغاز کرده است. در واقع نگاه ترامپ در این سخنرانی به انتخابات سال ۲۰۲۰ بود.

انتهای پیام/

انتقاد مقام سابق آمریکایی از سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.