سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ساعات کار پليس فتا اصفهان در دهه فجر

رئيس پليس فتا استان اصفهان از ارائه خدمات مضاعف به شهروندان گرامي توسط اين پليس به مناسبت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی"رئيس پليس فتا استان اصفهان بیان داشت: در راستای اجرای طرح ابتکاری فرماندهی انتظامی استان با عنوان "۴۰ سال امنیت پایدار" پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ایام الله دهه مبارک فجر به شهروندان خدمات مضاعف ارائه می‌کند.

وی افزود: بر این اساس خدمت رسانی به ارباب رجوع توسط کارشناسان پلیس فتا استان در این ایام تا ساعت ۱۹ و تشکیل پرونده‌های قضایی نیز تا ساعت ۱۷ انجام می‌شود.

سرهنگ مرتضوی خاطر نشان ساخت: پیگیری و استعلام پرونده‌های قضایی و اجرای طرح‌های عملیاتی در فضای مجازی در راستای کاهش جرائم سایبری نیز از جمله برنامه‌های ویژه پلیس فتا است که در ایام الله دهه مبارک فجر اجرا می‌شود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: علاوه بر این در این ایام، تشکیل کارگاه‌های آموزشی با موضوع آسیب‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی با هدف آگاه سازی آحاد جامعه و به طور ویژه در دستور کار این پلیس قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی واحد مشاوره در پلیس فتای استان خاطر نشان کرد: کارشناسان این واحد همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه راهنمایی‌های لازم به شهروندان گرامی هستند.

 
انتهای پیام/م
 

خدمت رسانی پلیس فتای استان اصفهان دردهه فجر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.